اخبار سیاسی

مقدار جریمه کنسلی بلیت هواپیما

وقتی بلیت هواپیمای خود را لغو نموده و یا اقدام به کنسل کردن آن می کنید، عوامل مختلفی بر هزینه کنسلی تأثیر می گذارد. ازاین رو برای آشنایی با نحوه محاسبه هزینه کنسلی بلیت هواپیما، بهتر است ابتدا عوامل موثر بر آن را شناسایی کنید.

8 بهمن 1402

فستیوال آتش بازی ژاپن

در دنیای پر از سنت ها و زیبایی های فرهنگی، ژاپن به عنوان یک گنجینه غنی از رویدادها و فستیوال های سنتی شناخته می گردد. یکی از فستیوال های برجسته و شگفت انگیز این کشور، فستیوال آتش بازی ژاپن یا همان هانابی تایکای (Hanabi Taikai) است. این رویداد با هنر و زیبایی آتش...

3 بهمن 1402

خانه فیلمنامه شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگاران ، با گذشت سه سال از شروع به کار سامانه فیلمنامه بنیاد سینمایی فارابی، بیش از 660 طرح و فیلمنامه برای تقاضای حمایت، در سامانه ثبت شده و به وسیله معاونت فرهنگی مورد آنالیز قرار گرفته است.

27 فروردین 1402

نماینده مجلس: در ماجرای تاخیر در پرداخت حقوق معلمان ردپای نفوذ وجود دارد ، 700 هزار معلم و خانواده ناراضی در شب عید

اینکه 700 هزار معلم و خانواده را در شب عید ناراضی و نسبت به نظام بدبین کنیم٬ به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید آنالیز کنیم که مقصر اصلی تاخیر در پرداخت حقوق معلمان٬ آموزش و پرورش بوده و یا سازمان برنامه و بودجه.

29 اسفند 1401

تخلف ایران خودرو از دستور رئیس جمهور

ایران خودرو 11 محصول خود را بدون قرعه کشی، با موعد تحویل 90 روزه و با قیمت کارخانه به کارمندان شرکت های تابعه عرضه کرد که این امر خلاف دستور رئیس جمهور و وزیر صمت است.

25 اسفند 1401

ایران هراسی با ورود گردشگران خارجی به کشور شکست می خورد

میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده، ایران هراسی با ورود گردشگران خارجی به کشور شکست می خورد.

19 بهمن 1401

تبلت وان پلاس پد شاید در سال 2023 راهی بازار گردد

وان پلاس در نظر دارد در سال 2023 یک تبلت را تحت عنوان وان پلاس پد راهی بازار کند که احتمالا نسخه تغییر برندیافته اوپو پد خواهد بود.

24 آبان 1401

ایجاد شائبه برای مردم درباره گاز متان ، این ادعای ناسا را بررسی می کنیم ، زمین فروشی نکردیم

شهردار تهران گفت: حتی یک سانت زمین نفروختیم تا حقوق بدهیم. تا به امروز مبدل سازی را در دستور کار قرار دادیم و با مشارکت مردم حرکت کردیم.

19 آبان 1401

رئیسی: جمهوری اسلامی ایران دوست روز های سخت همسایگانش است

رئیس جمهور در مراسم دریافت استوارنامه سفیر تازه کویت گفت: دخالت بیگانگان در مسائل منطقه نه تنها مسئله ای را حل نکرده، بلکه همیشه باعث بروز مسائل بوده است.

4 آبان 1401

برگزاری همایش بین المللی ابوالفضل بیهقی در سبزوار

دوازدهمین همایش بین المللی بزرگداشت ابوالفضل بیهقی، مورخ نامدار قرن پنجم هجری قمری و پدر نثر فارسی، در دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت.

1 آبان 1401

انتشار سند توسعه هوش مصنوعی

پیش نویس سند نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی که با مشارکت نخبگان دانشگاهی، صنعتی و بخش خصوصی در مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شده بود به مرحله انتشار رسید.

26 مهر 1401

انتصابات تازه وزارت ورزش

عضو تازه شورای عالی مبارزه با دوپینگ و رئیس دبیرخانه شورای عالی تربیت بدنی منصوب شدند.

31 شهریور 1401

مقرون به صرفه ترین شهرها برای زندگی در سال 2018 را بشناسید

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران تصمیم گرفتیم تا مقرون به صرفه ترین شهرها برای زندگی در سال 2018 به شما کاربران عزیز معرفی کنیم امید است که مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گیرد .

17 شهریور 1401

رشد 67 درصد ارزآوری صادرات آبزیان

تهران (پانا) - رییس سازمان شیلات ایران به رشد 67 درصدی ارزآوری در حوزه صادرات آبزیان در سال جاری اشاره کرد و گفت ارزآوری این بخش در سال گذشته 556 میلیون دلار بود.

11 شهریور 1401

اختصاص اعتبار برای جبران خسارات سیل در اصفهان و ایلام

معاون اول رییس جمهور، مصوبه مربوط به اعتباردهی برای جبران خسارات ناشی از سیل، آبگرفتگی و طوفان در استان های اصفهان و ایلام را ابلاغ کرد.

8 شهریور 1401

معرفی برج های دوقلوی الهیه، امکانات و آدرس

هر شهری برای نشان دادن توانایی های خود در زمینه ساخت وساز به ساخت برج هایی با ارتفاع بالا و امکانات بی نظیر می پردازد. در حقیقت ساخت برج در شهرهای سازی مدرن نشان دهنده موفقیت در سیاست گذاری های هر شهر است. همان طور که شاهد هستید، روزبه روز تعداد برج ها...

11 مرداد 1401

قوانین میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بازنگری می گردد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، قوانین میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بازنگری می گردد.

10 مرداد 1401

آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان

تمام برنامه ها و فعالیت های صادراتی گروه صنعتی ایران خودرو با نظارت و تحت سیاست گذاری وزارت صنعت و معدن و تجارت انجام می گردد. لذا ایران خودرو از رویکردهای وزارت صنعت تبعیت خواهد نمود. شناسایی بازارهای هدف یکی از موضوعات مهم در صادرات است؛ اینکه در کشور...

6 مرداد 1401

تماشاچیان خارجی جام جهانی بدون ویزا به کیش سفر می نمایند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تماشاچیان خارجی جام جهانی بدون ویزا به کیش سفر می نمایند.

4 مرداد 1401

نظام مراقبت عفونت های بیمارستانی3

1. پزشک کنترل عفونت که رئیس تیم می باشد از بین پزشکان شاغل در بیمارستان طبق ساختار مصوب از طریق رئیس بیمارستان انتخاب می شود که به همراه پرستار کنترل عفونت مسئولیت های محوله را انجام می دهند پرستار کنترل عفونت بطور تمام وقت انجام وظیفه می نمایند ؛...

25 تیر 1401
تعداد: (178)