تبلت وان پلاس پد شاید در سال 2023 راهی بازار گردد

به گزارش زمین جهانی، وان پلاس در نظر دارد در سال 2023 یک تبلت را تحت عنوان وان پلاس پد راهی بازار کند که احتمالا نسخه تغییر برندیافته اوپو پد خواهد بود.

تبلت وان پلاس پد شاید در سال 2023 راهی بازار گردد

وان پلاس تا به امروز هیچ تبلتی را راهی بازار ننموده اما به نظر می رسد میخواهد به زودی از یک تبلت رونمایی و آن را راهی بازار کند. تبلتی که گفته می گردد مدل تغییر برندیافته اوپو پد (نوترین تبلت اوپو که اخیرا هم راهی بازار شده است) خواهد بود و وان پلاس پد نام خواهد داشت.

با کوشش های بی وقفه گوگل در راستای بهینه سازی سیستم عامل اندروید برای بهبود تجربه کار با تبلت، بسیاری از شرکت ها این روزها تمرکز خود را بیش از پیش به این سمت منعطف نموده اند. خود گوگل هم می خواهد در سال 2023 از نخستین تبلت خود رونمایی کند که گفته می گردد سیستم عاملی بهینه و قدرتمند خواهد داشت. گوگل کوشش نموده توسعه دهندگان را تشویق به طراحی اپ های مختلف مخصوص تبلت کند و به نظر می رسد الان برترین زمان برای شرکت هایی باشد که می خواهند فعالیت خود را در ساخت تبلت شروع نمایند.

وان پلاس هم ظاهرا یکی از این شرکت هاست که گفته می گردد می خواهد در سال 2023 از نخستین تبلت خود رونمایی کند. این خبر را افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی مکس جامبور منتشر نموده است. اگر وان پلاس از تبلت نو خود رونمایی کند، این نخستین باری خواهد بود که چنین محصولی را از این شرکت می بینیم چون طی چندین سال فعالیت این شرکت در زمینه فراوری گجت های هوشمند، هیچوقت ندیدیم تبلتی را راهی بازار کند.

متأسفانه اطلاعات زیادی از این تبلت در اختیار نداریم و حتی نمی دانیم آیا نام آن وان پلاس پد خواهد بود یا خیر. صرفا به خاطر اینکه اوپو هم به تازگی از تبلتی تحت عنوان اوپو پد رونمایی و آن را راهی بازار نموده و از آن جایی هم که این دو شرکت سیاست مشابهی را دنبال می نمایند، پیش بینی شده نام این دستگاه مورد انتظار هم وان پلاس پد خواهد بود.

البته این شایعه هم مطرح شده که شاید دو تبلت از لحاظ شباهت فراتر از نام رفته و مشخصات فنی کاملا مشابهی هم داشته باشند. در بسیاری از مواقع شرکت هایی که رابطه مشابهی مثل وان پلاس و اوپو دارند چنین سیاستی را در پیش می گیرند و محصولاتی با مشخصات مشابه اما ظاهری متفاوت را راهی بازار می نمایند.

اوپو پد تبلتی است 11 اینچی که از پردازنده اسنپدراگون 870 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. ترکیب حافظه رم در این تبلت به صورت 6/128 و 8/256 گیگابایت است و یک باتری 8300 میلی آمپر ساعتی هم به عنوان منبع تغذیه در آن قرار گرفته است. اوپو پد با قیمت 365 دلار آمریکا در مدل پایه و 475 دلار در مدل قدرتمندتر به فروش می رسد.

انتظار می رود طی ماه های آینده خبرهای بیشتری در رابطه با این تبلت منتشر گردد. از آن جایی که گفته می گردد در سال 2023 قرار است شاهد آن باشیم، احتمالش بالاست که وان پلاس پد به همراه وان پلاس 11 رونمایی گردد. حال آیا این تبلت یک پرچم دار است، یک میان رده یا تبلتی مالی، پرسشی است که برای یافتن پاسخ آن باید منتظر بمانیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت وان پلاس پد شاید در سال 2023 راهی بازار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت وان پلاس پد شاید در سال 2023 راهی بازار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید