همه اخبار و مقاله ها

عکس ، با خرید این خودرو نیازی به خانه ندارید

ریویان در مراسم رونمایی از خودروهای تازه خود، از یک سری لوازم جانبی مجذوب کننده و جالب برای مدل R2 رونمایی کرد. این لوازم جانبی خودروی شما را تبدیل به یک خانه سیار می کند!

20 اسفند 1402

کره زمین از مدار خارج می شود؟

حدود 56 میلیون سال پیش، در مرز بین عصر پالئوسن و ائوسن، دمای زمین تا هشت درجه سانتیگراد گرم شده است. این همیشه یک معما بوده است.

30 بهمن 1402

مقدار جریمه کنسلی بلیت هواپیما

وقتی بلیت هواپیمای خود را لغو نموده و یا اقدام به کنسل کردن آن می کنید، عوامل مختلفی بر هزینه کنسلی تأثیر می گذارد. ازاین رو برای آشنایی با نحوه محاسبه هزینه کنسلی بلیت هواپیما، بهتر است ابتدا عوامل موثر بر آن را شناسایی کنید.

8 بهمن 1402

فستیوال آتش بازی ژاپن

در دنیای پر از سنت ها و زیبایی های فرهنگی، ژاپن به عنوان یک گنجینه غنی از رویدادها و فستیوال های سنتی شناخته می گردد. یکی از فستیوال های برجسته و شگفت انگیز این کشور، فستیوال آتش بازی ژاپن یا همان هانابی تایکای (Hanabi Taikai) است. این رویداد با هنر و زیبایی آتش...

3 بهمن 1402

علائم هشداری کمردرد را بشناسید

رئیس مرکز تحقیقات روماتولوژی کشور ضمن تشریح انواع کمردردها، گفت: در صورت بروز کمردرد با علائم عمومی مانند تب، درد، ضعف و کاهش وزن، حتما باید فرد از نظر بیماری های روماتیسمی به وسیله پزشک آنالیز گردد.

15 آذر 1402

آیا اسب تروآ واقعا اسب بود؟!، عکس

فرادید نوشت: محققان نظرات متفاوتی در خصوص اسب تروا و این که آیا اصلاً وجود داشته یا نه، دارند. این نظریه ها چی هستند و چه شواهدی برای حمایت از آن ها وجود دارد؟

18 آبان 1402

4 گزینه خارجی پرسپولیس چگونه فراری شدند

باشگاه پرسپولیس هفته هاست در پی جذب یک مهاجم تاثیرگذار است تا بتواند مسائل گلزنی اش را برای ادامه رقابت های لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع کند، اما هر چه بیشتر کوشش می نماید کمتر نتیجه می گیرد و گزینه های آن به علت مسائل مالی یکی - یکی منتفی می...

19 شهریور 1402

چانگان UNI، K سایپا در مشهد رونمایی شد ، از سیر تا پیاز چانگان Uni، K

چانگان UNI-K سایپا براساس قوانین فعلی واردات خودرو به ایران، امکان ورود به کشور را ندارد. چراکه حتی نسخه پایه مدل 2023 این کراس اوور چینی، بیش از 20 هزار دلار در چین قیمت دارد. از همین رو، معین نیست که چرا سایپا این خودرو را به ایران وارد کرد و در نمایشگاه خودرو...

12 شهریور 1402

جانشین مهدی عبدی در پرسپولیس انتخاب شد، گزینه تازه یحیی برای خط حمله

یحیی گل محمدی اخیرا تصمیم گرفته تا از میان بازیکنانی که دارد یک نفر را به عنوان مهاجم نوک بازی بدهد.

31 مرداد 1402

زمین از مریخ چه شکلی دیده می گردد؟ ، عکس

نقطه ای کم نور در تاریکی شب تنها چیزی است که از زمین در آسمان مریخ دیده می گردد.

14 مرداد 1402

مارک زاکربرگ: نیمی از کاربران تردز، آن را ترک نموده اند

شفقنا: مالک متا از برنامه خود برای حفظ ماندگاری کاربران در شبکه اجتماعی نو تردز اطلاع داد.

7 مرداد 1402

قیمت مسکن در صادقیه چند؟ ، آپارتمان 7 سال ساخت متری 110 میلیون!

برای خرید یک واحد خانه در منطقه صادقیه به حداقل 5 میلیارد و 600 میلیون و حداکثر 11 میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 50 تا 100 متری شوید.

19 تیر 1402

عکس ، مرگ مسن ترین زائر ایرانی بعد از به جا آوردن اعمال حج

دبیر مدرسه حج استان کردستان گفت: حاج مصطفی محمد زاده 111ساله امروز پس از انجام اعمال حج به علت سکته قلبی با لباس احرام درگذشت.

8 تیر 1402

طراحی گوشی تاشو وان پلاس فولد لو رفت

وان پلاس قصد دارد به زودی از اولین گوشی تاشو خود به نام وان پلاس فولد رونمایی کند و حالا به لطف رندرهای منتشر شده، می توانیم به طراحی این گوشی بپردازیم.

31 خرداد 1402

سورپرایز نو؛ 2 بازیکن تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب سه گانه قهرمانی فصل گذشته فوتبال کشور در تعطیلات خانوادگی به سر می برد. او که پس از قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی که منجر به کسب اتوماتیک سوپرجام نیز با توجه به قهرمانی در لیگ برتر شده است احتمال پشت...

21 خرداد 1402

خداحافظی با شورلت کاماروی مشهور

شورلت به منظور خداحافظی با کامارو، پکیج ویژه ای بنام کالکتور ادیشن را ارائه کرده است. همچنین برای مدل 2024 پیشرانهٔ چهار سیلندر کامارو هم حذف شده است.

19 خرداد 1402

آخرین برگ می افتد یا نمی افتد؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، لَنس کاتنوود باهوش ترین برگ کلاس است؛ اما حتی باهوش ترین دانش آموزان هم نگرانی هایی دارند. لَنس نگران این است که آزمون نهایی اش او را از بالای درخت گرم و نرمش به جایی ببرد که نمی خواهد باشد. آیا لَنس بر ترسش غلبه می نماید...

1 خرداد 1402

قرارداد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تمدید شد ، منتفی شدن بازگشت به ایران

باشگاه آ.ا.ک آتن قرارداد کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان را در حضور دختر این بازیکن تمدید کرد.

21 اردیبهشت 1402

اصرار ناامیدکننده سامسونگ برای تغییر نکردن، گلکسی S24 با طراحی مشابه گلکسی S23

دیجیاتو نوشت: سامسونگ از زمان معرفی سری گلکسی S22، طراحی پرچمدارهایش را تغییر چندانی نداده است و تنها با بهبودهای جزئی روبه رو بوده ایم. حالا شایعه ای نو می گوید سامسونگ برای سری گلکسی S24 هم چنین رویکردی را در پیش می گیرد و دوباره تغییرات، مربوط به قطعات...

13 اردیبهشت 1402

یک دستاورد باورنکردنی، ساخت نخستین ترانزیستور چوبی دنیا

زومیت نوشت: دانشمندان سوئدی برای اولین بار در دنیا ترانزیستور چوبی فراوری نموده اند. ترانزیستورهای امروزی معمولاً از سیلیکون ساخته می شوند.

10 اردیبهشت 1402
تعداد: (939)