طراحی گرافیکی و چاپ

خداحافظی با شورلت کاماروی مشهور

شورلت به منظور خداحافظی با کامارو، پکیج ویژه ای بنام کالکتور ادیشن را ارائه کرده است. همچنین برای مدل 2024 پیشرانهٔ چهار سیلندر کامارو هم حذف شده است.

19 خرداد 1402

روشی تازه برای تشخیص آلزایمر به وسیله خون

پژوهشگران ژاپنی روش جدیدی را ابداع نموده اند که ممکن است در آینده بتواند امکان تشخیص آلزایمر به وسیله خون را فراهم کند.

16 مهر 1401

پشم و پنبه به جای گوشت در حلیم؛ واقعیت دارد؟

رئیس اتحادیه کباب و حلیم تهران گفت: مقدار مصرف حلیم در ماه رمضان افزایش پیدا می نماید از این رو مشاهده می گردد که اعضای صنوف دیگر، چون کبابی ها، قنادان، سبزی فروشی ها، نانوایان و جیگرکی ها اقدام به فروش حلیم می نمایند. باید به مردم توصیه کنم که از این واحد...

29 خرداد 1401

شامپانزه ها با این روش زخمهای شان را درمان می کنند

تهران (پانا) - پژوهشگران آلمانی در بررسی روی شامپانزه ها دریافتند که این حیوانات برای ترمیم زخم های خود، گونه ناشناسی از حشرات را به کار می گیرند.

13 خرداد 1401

روانشناسی در اختیار استثمار جهانی

آنچه که بیشتر ازهمه استکبار جهانی را به سمت روانشناسی سوق داده است، طریقهٔ توجیه و دلیل آوری برای اعمال و خواسته های ناشایستی است که ممکن است بدون دلایل واهی و خودساخته؛ ازسوی مردم مورد هجمه قرار گیرد.

28 بهمن 1400

فراخوان نخستین جایزه ملی زیورآلات و جواهرات ایرانی منتشر شد

ایرنا/ براساس اخبار و گزارش های بدست رسیده، فراخوان نخستین جایزه ملی زیورآلات و جواهرات ایرانی منتشر شد.

2 بهمن 1400

امکان سفارش تک جلدی و ثبت نام جاماندگان کتب درسی فراهم شد

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره چرایی عدم دریافت کتب درسی از سوی بعضی از دانش آموزان توضیحاتی داد.

25 دی 1400

آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو برای ورود تارا اتوماتیک

همزمان با فراوری انبوه خودرو تارا اتوماتیک، شرکت ایساکو آمادگی کامل خود را برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو اظهار داشت.

7 آذر 1400

مروری بر تاریخچه استودیوی بازیسازی دابل فاین؛ از سایکوناتس تا افسانه بی رحم

به مناسبت عرضه بازی Psychonauts 2 در اوت 2021 مجله گیم اینفرمر با تعدادی از بازیسازهای ارشد و تاثیرگذار استودیوی Double Fine Productions مصاحبه کرد و از آن ها در مورد تاریخچه جالب و عجیب این استودیو پرسید.

13 آبان 1400

مرحوم بیدارفر دو دوره برگزیده کتاب سال بود اما از معروفیت دوری می کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، احمد مسجدجامعی عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بر مزار مرحوم سیدحسین صحفی از کتابفروشان قم که به تازگی درگذشته است، به مقام وی ادای احترام کرد.

22 مهر 1400

انتشار فراخوان دومین سالانه هنر های تجسمی ساتین

فراخوان دومین سالانه هنر های تجسمی ساتین منتشر شد که بر اساس آن، این سالانه هنر های تجسمی پاییز 1400 برگزار می شود.

28 تیر 1400

مقایسه نیروی هوایی ایران قبل و بعد از انقلاب در کتاب بازنخچیر

به گزارش خبرنگاران ، کتاب بازنخچیر خاطرات سرهنگ خلبان غلامعلی شیرازی روایتی صادقانه از حضور مصمم و بی ادعای یک خلبان رزمنده در عرصه دفاع از آسمان و سال های ایستادگی و نبرد مقابل دشمنان و تجاوزگران به آسمان و خاک ایران اسلامی است.

1 اسفند 1399

گروهی از دانشمندان اثر نانوذرات روی بهبود استخراج نفت را آنالیز کردند

گروهی از دانشمندان دانشگاه فدرال سیبری به همراه همتایان خود از نووسیبیرسک اثر نانوذرات بر بازده فراوری نفت را مورد آنالیز قرار دادند.

18 بهمن 1399

عفونت مجدد به کروناویروس دستکم تا 6 ماه بعید است

تهران (پانا) - مطالعات دانشگاه آکسقورد نشان می دهد، افرادی که دارای آنتی بادی کووید-19 هستند حداقل به مدت شش ماه در برابر ابتلای مجدد ایمن هستند.

2 دی 1399

ناکامی بایرن مونیخ در جذب والورده

باشگاه بایرن مونیخ در کوشش بوده تا هافبک اروگوئه ای رئال مادرید را به خدمت بگیرد، اما در انجام این کار توفیقی نداشته است.

2 آذر 1399

حق مطلب در حوزه ادبیات دفاع مقدس ادا نشده است

به گفته رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی ارتش نظام جمهوری اسلامی، آنگونه که باید و شاید حق مطلب بویژه حق ارتش در تبلیغات جنگ ادا نشده است.

5 مهر 1399

ماهیت فناوری دیجیتال در انتخابات و کارایی آن در بعضی کشورها

خبرنگاران/خراسان رضوی کارایی فناوری دیجیتال در بسیاری از بخش های زندگی مشهود است و انتخابات نیز از این قاعده مستثنی نیست. بانک های اطلاعاتی آنلاین، ایجاد و مدیریت فهرست های انتخاباتی دقیق و بروز را تسهیل نموده و در کشورهای کمتر توسعه یافته که شهروندان...

23 اردیبهشت 1399

قشقاوی: به خاطر تحریم های آمریکا امکان خرید دارو برای مقابله با کرونا را نداریم

سفیر ایران در اسپانیا گفت: ایران تنها کشور دنیا است که به علت تحریم های بانکی آمریکا، امکان خرید دارو و تجهیزات پزشکی از بازارهای دنیا برای مقابله با کرونا را ندارد.

17 اردیبهشت 1399

تخته مشق سهرابی منتشر شد

خبرنگاران : محمد سهرابی یکی از شاعران جوان و فعال در حوزه ادبیات آیینی است که تا به حال مجموعه شعرهای مختلفی از وی به چاپ رسیده است و تخته مشق به واسطه تسلط او بر قالب غزل از صندلی ویژه ای برخوردار است.

16 فروردین 1399