اخبار مجلس

نماینده مجلس: در ماجرای تاخیر در پرداخت حقوق معلمان ردپای نفوذ وجود دارد ، 700 هزار معلم و خانواده ناراضی در شب عید

اینکه 700 هزار معلم و خانواده را در شب عید ناراضی و نسبت به نظام بدبین کنیم٬ به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید آنالیز کنیم که مقصر اصلی تاخیر در پرداخت حقوق معلمان٬ آموزش و پرورش بوده و یا سازمان برنامه و بودجه.

29 اسفند 1401

نظام مراقبت عفونت های بیمارستانی3

1. پزشک کنترل عفونت که رئیس تیم می باشد از بین پزشکان شاغل در بیمارستان طبق ساختار مصوب از طریق رئیس بیمارستان انتخاب می شود که به همراه پرستار کنترل عفونت مسئولیت های محوله را انجام می دهند پرستار کنترل عفونت بطور تمام وقت انجام وظیفه می نمایند ؛...

25 تیر 1401

پیش نویس قوانین نظارت بر امنیت داده چین اصلاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، پیش نویس این قوانین که از طریق وزرات صنعت و فناوری اطلاعات چین(MIIT)تهیه شده، نخستین بار در سپتامبر سال 2021 میلادی منتشر شد. در نسخه اصلاح شده اظهارات پیشین درباره عدم خروج داده های اصلی از کشور حذف شده است. در این لایحه...

20 اردیبهشت 1401

پیاده راه خیابان 17 شهریور بازگشایی شد

تهران (پانا) - شهردار منطقه 12 از بازگشایی خیابان 17 شهریور، حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین (علیه السلام) به منظور افزایش ایمنی و سهولت تردد اطلاع داد.

7 اردیبهشت 1401

لزوم توسعه ارتباطات ثابت

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با وجود همه خدماتی که در سال های گذشته در بخش ارتباطات همراه اجرا شده است، اما هم اکنون باید ارتباطات ثابت و فیبر نوری را بیشتر توسعه دهیم.

3 اردیبهشت 1401

تکلیف واردات خودرو در سال 1401 چیست؟

به گزارش خبرنگاران، دولت روز گذشته لایحه بودجه 1401 را به مجلس تقدیم کرد. در این میان، در جدول پنج این لایحه، که به درآمدهای دولت اختصاص دارد، خبری از حقوق ورودی خودرو نیست.

21 فروردین 1401

غیرحضوری شدن مدارس و تعطیلی مهد های کودک در تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مهد های کودک و پیش دبستانی ها و غیر حضوری شدن مدارس برای سه روز آینده اطلاع داد.

10 اسفند 1400

حمله تند حسن عباسی به یک عضو مجمع

حسن عباسی رییس اندیشکده یقین و تئوریسین اصلی جریان پایداری در بخشی از اظهاراتش درباره دانشگاه امام صادق (ع) که در ویدیویی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شده است، گفت: کل اعضای هیئت علمی اقتصاد دانشگاه امام صادق در بیست سال گذشته از مسئولین اقتصادی...

28 بهمن 1400

خطرات فشار مالیاتی تازه بر کسب و کارها

به گزارش خبرنگاران، در سال های اخیر و در پی کاهش دسترسی دولت به درامدهای نفتی، بخشی از تمرکز برای جبران این درآمدها به افزایش درآمدهای مالیاتی اختصاص یافته و در لایحه بودجه 1401 نیز پیش بینی هایی برای افزایش درآمدهای مالیاتی دولت از محل صورت گرفته است.

23 بهمن 1400

ماجرای همسایه هفت طبقه لرزاده

همسایه قدبلند خانه حسین لرزاده این روزها بر سر زبان افتاده است؛ از این نظر که حریم خانه استاد معماری را که اتفاقا در فهرست آثار ملی ثبت شده، شکسته است؛ همان ساختمانی که چندباری از شورای شهر تذکر گرفته، اما هنوز قدش کوتاه نشده است.

9 آذر 1400

توسعه کهگیلویه و بویراحمد جزو اولویت های بانک توسعه تعاون است

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت بانک توسعه تعاون هزار و 350 میلیارد ریال به طرح های عمرانی استان اختصاص یافت.

5 شهریور 1400

امیدوارم در دولت آینده فرایند ایجاد شده در میراث فرهنگی ادامه دار باشد

گزارش عملکرد معاونت میراث فرهنگی با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مصطفی پورعلی مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی، هادی احمدی روئینی مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها، محوطه ها و بافت های تاریخی،...

16 مرداد 1400

ممنوعیت سفر در تعطیلات خرداد؛ فرمانداری مجوز تردد صادر نمی کند

تهران (پانا) - سفرهای تعطیلات نیمه خرداد به خواست ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع شد و بنا به اعلام فرمانداری تهران، هیچ مجوزی برای تردد سفر صادر نمی گردد.

30 خرداد 1400

خبرنگاران سازمان بنادر کشور 26 میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان چابهار اهدا کرد

چابهار - خبرنگاران - تجهیزات پزشکی بیمارستانی و درمانگاهی اهدایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور به ارزش 26 میلیارد ریال به بیمارستان امام علی (ع) چابهار تحویل داده شد.

10 خرداد 1400

تلاش قانون گذاران 29 ایالت آمریکا برای تصویب قانون سرکوب مخالفان

قانون گذاران در 29 ایالت آمریکا به دنبال تصویب قوانینی هستند که حق برگزاری تجمعات اعتراضی و تظاهرات را از شهروندان سلب می کند.

18 اردیبهشت 1400

آمار کرونا در ایران 9 فروردین 1400 ، مبتلایان جدید به بیش 9300 نفر رسید

به گزارش خبرنگاران، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز 9 فروردین 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 9 هزار و 310 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 157 نفر از آنها بستری شدند.

24 فروردین 1400

متولدین 1400 سهامدار بورس می شوند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان آنالیز گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 1400 به منظور تامین نظر شورای نگهبان در بعضی از بند های تبصره 4 و 2 اصلاحاتی اعمال کردند.

23 فروردین 1400

اعلام جزئیات هجدهمین فراخوان جذب هیأت علمی علوم پزشکی

خبرگزاری خبرنگاران- هجدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته منتشر شد.

20 فروردین 1400

ممنوعیت تردد خودروها به چند استان از 18 بهمن

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی با اعلام آخرین شرایط منع تردد و محدودیت های ترافیکی برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از روز شنبه تردد خودروهای غیر بومی به استانهای مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.

16 اسفند 1399

آخرین اخبار از بازگشایی مدارس

خبرنگاران : مدارس به هیچ وجه به صورت اجباری بازگشایی نخواهد شد و اختیاری خواهد بود. در شهرهای زرد و آبی برای کلاس های اول و دوم، خانواده ها می توانند تصمیم بگیرند. اما حضور کادر مدرسه با خود مسئولین آموزش و پرورش است....

27 بهمن 1399
تعداد: (31)