پاکدل: در هندبال قهرمانی آسیا باید با حریفان قدرتمندی بجنگیم، سرمربی تیم ملی مردان به زودی معرفی می گردد

به گزارش زمین جهانی، رئیس فدراسیون هندبال گفت: اگر حضور بانوان در مسابقات جهانی محقق گردد یک افق و دریچه تازه برای هندبال بانوان در کشور باز خواهد شد.

پاکدل: در هندبال قهرمانی آسیا باید با حریفان قدرتمندی بجنگیم، سرمربی تیم ملی مردان به زودی معرفی می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی زمین جهانی، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه اردوی تیم ملی هندبال بانوان در جمع زمین جهانی گفت: فدراسیون تصمیم گرفت تیم بانوان به انتخابی جهانی و قهرمانی آسیا اعزام گردد. ظرف یک هفته کادر فنی انتخاب و استارت اردوها در مشهد زده شد. بعلاوه اشتادسازه به اسم اسپانسر در کنار تیم خواهد بود. امروز هم دومین مرحله اردو در تهران شروع شد و امیدواریم دختران به آمادگی کامل برسند.

وی اضافه کرد: دو بازیکن از روسیه به تیم اشتاد سازه پیوستند و بعد از درخواست کادر فنی و آنالیز رزومه این بازیکنان و بعلاوه حضور آنها در مسابقات بین المللی، آنها به اسم حریف تمرینی و بعلاوه بازیکن به منظور بالابردن سطح کیفی بازیکنان در اردو اضافه شدند.

پاکدل گفت: اگر حضور در جهانی محقق گردد یک افق و دریچه نو برای هندبال بانوان در کشور باز خواهد شد. البته کار سختی داریم و باید با حریفان قدرتمندی بجنگیم اما تمام توان خود را به کار می گیریم.

وی در مورد حضور مربیان تیم های پایه در کادر بزرگسالان اسم کرد: ما زمان کمی داشتیم و در این فاصله تنها تصمیم و برترین تصمیم همین بود. شافعیان و قانع سرمربیان تیم های اول و دوم لیگ بودند به همین علت در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند، از طرفی هنوز برنامه نوجوانان و جوانان تعیین نیست. با توجه به سابقه آقای رزمگر و اینکه او در چند مسابقه حضور داشته و با بانوان آشنایی دارد او را کنار تیم ملی گذاشتیم.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا حضور 12 تیم در این مسابقات قطعی شده است، گفت: به صورت رسمی اعلام نشده ولی با ارتباطاتی که داشتیم با ایران 12 تیم هستند ولی اینکه بیشتر شدند یا نه را نمی دانم.

وی در مورد معرفی سرمربی تیم ملی هندبال مردان تاکید نمود: به امید خدا سرمربی تیم ملی هندبال مردان اگر به جمع بندی نهایی برسیم 15 یا 16 تیر یا اواخر هفته آینده نهایی می گردد و قرارداد می بندیم و بعد از عقد قرارداد اردوهای تیم ملی با توجه به نظر سرمربی شروع خواهد شد.

حسامی، مدیرعامل اشتادسازه هم در این مراسم گفت: در باشگاه از روز اول که ورزش بانوان را پیگیری کردیم دنبال آورده مالی نبودیم بلکه احساس دین به ورزش بانوان داشتیم. سعی کردیم تغییراتی ایجاد کنیم و حمایت فدراسیون را هم داشته باشیم. دو بازیکن روس هم داشتیم که رزومه خوب و مدرک مربیگری داشتند. ما فقط دنبال توسعه هندبال بانوان هستیم.

وی در مورد اینکه پیش از این اعلام نموده بود مربی خارجی برای تیم جوانان استخدام خواهد نمود، تاکید نمود: مربی خارجی با این شرایط در ایران حاضر نمی گردد و از راه دور راهنمایی می نمایند. الان دو بازیکن روس با مدرک مربیگری داریم. شما می بینید در فوتبال هم بازیکنان وارد مربیگری می شوند و به تیم ها یاری می نمایند مانند ژاوی.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاکدل: در هندبال قهرمانی آسیا باید با حریفان قدرتمندی بجنگیم، سرمربی تیم ملی مردان به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: در هندبال قهرمانی آسیا باید با حریفان قدرتمندی بجنگیم، سرمربی تیم ملی مردان به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید