9 تا از برترین ساعت های اتوماتیک سیتیزن

به گزارش زمین جهانی، حتماً تا به امروز شنیده اید که سازنده شرکت سیتیزن خط فراوری خود را بر این باور شروع کرد که صنعت ساعت سازی یک فناوری رو به رشد است. ازاین رو درگذر زمان، همه مردم بارها شاهد فراوری ساعت های مچی نو با امکانات و قابلیت هایی نوین بوده اند. مطمئناً استفاده از ساعتی که مدت ها نیازی به تعویض باتری ندارد و می تواند در موقعیت های مختلف کارایی خود را حفظ کند، بسیار لذت بخش است. نیروی لازم برای کار انواع ساعت سیتیزن اتوماتیک با انرژی جنبشی تأمین می گردد.

9 تا از برترین ساعت های اتوماتیک سیتیزن

ساعت های اتوماتیک چه ویژگی هایی دارند؟

این محصولات نسبت به نوع کوارتز، احتیاج کمتری به کوک کردن دارند. درواقع شما می توانید تنها با حرکت دست، نیروی لازم جهت عملکرد صحیح ساعت را تأمین کنید. درست است که این نوع ساعت ها به علت داشتن منبع، می توانند انرژی را ذخیره کند اما به منظور نگهداری بهتر از آنها، بهتر است به طور روزانه و یا در فاصله زمانی کوتاه از آنها بهره ببرید.

ممکن است شما در رابطه با دقت ساعت های اتوماتیک نگرانی هایی داشته باشید. باید در این باره بگوییم به علت استفاده از کریستال های کوارتز به عنوان نوسانگر در هر دو نوع کوارتز و اتوماتیک ساعت های سیتیزن، مقدار دقت هر دوی این محصولات یکسان است. یکی از برترین مزیت های ساعت اتوماتیک، خاموش نشدن و یا به اصطلاح عقب نیفتادن زمان است. چراکه این ساعت ها همیشه انرژی لازم را دارند. از دیگر مزایای آنها می توان به روند حرکت یکسره عقربه هایش اشاره نمود.

درواقع در محصولات مکانیکی حرکت عقربه ها به صورت تیک تاک می باشد. بعلاوه از لحاظ ساختار و ظاهر نیز، ساعت های اتوماتیک بیشتر مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته اند. ازاین رو شما می توانید با خرید یک ساعت سیتیزن اصل دنیایی از راحتی و کارایی را روی مچ دست خود تجربه کنید.

این کمپانی ژاپنی توانسته با تکیه بر شعار اکنون بهتر آغاز می گردد پیشرفت های چشمگیری را از نظر فراوری محصولات با عملکرد بهتر و امکانات بیشتر، به دست آورد. هر مدل از کالکشن و یا زیرمجموعه های این ساعت با توجه به طراحی مخصوصشان، دارای ویژگی های متفاوتی هستند. به طورکلی مشخصه های انواع ساعت اتوماتیک سیتیزن عبارت اند از:

  • کیفیت، دوام و طول عمر بالا
  • وجود تنوع در تمام محصولات
  • استفاده از فناوری های به روز و مدرن
  • بهره گیری از تکنولوژی بهینه سازی مصرف انرژی
  • ماندگاری بسیار زیاد باتری و عدم احتیاج به تعویض سالیانه

در هنگام خرید ساعت های اتوماتیک توجه داشته باشید که قیمت ساعت سیتیزن اتوماتیک نسبت به امکانات و ویژگی هایی که دارد ارزان ای و مناسب باشد.

معرفی برترین ساعت های اتوماتیک سیتیزن

جالب است بدانید، که وقتی برای اولین بار می خواهید ساعت های اتوماتیک را مورد استفاده قرار دهید باید آنها را حدود 30 تا 60 ثانیه تکان دهید. از آن به بعد، ساعت انرژی را جذب می نماید و تنها با حرکت کوچک دست می تواند حدود 40 تا 50 ساعت به فعالیت خود ادامه دهد و زمان را به طور دقیق نشان دهد. سیتیزن شرکتی است که توانسته محبوبیت زیادی در بین تمامی افراد جامعه به دست آورد. یکی از بزرگترین تحولات خط فراوری این کمپانی فراوری ساعت های اکو درایو (Eco-Drive) است.

این فناوری قابلیت استفاده از انرژی خورشیدی جهت فعالیت ساعت را به محصول می دهد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهند ساعتشان از طول عمر بالایی برخوردار باشد و از طرفی دغدغه تعویض باتری را نداشته باشید بهتر است از ساعت های اتوماتیک سیتیزن بهره بگیرید. در ادامه 9 مورد از برترین مدل های ساعت اتوماتیک سیتیزن را به شما معرفی می کنیم.

1. ساعت اتوماتیک مدل Blue Sunray Dial

این مدل ساعت با رنگ بدنه نقره ای و صفحه ای آبی که در وسط آن نام سیتیزن به چشم می خورد شناخته می گردد. جنس این محصول از فولاد ضد زنگ است و با توجه به ظاهرش، می تواند یک گزینه مناسب برای ست کردن با استایل های رسمی و البته اسپرت باشد. نمایش تاریخ و روز از امکانات مدل Blue Sunray Dial هستند. بعلاوه موتور این ساعت از نوع سوئیسی است.

2. ساعت اتوماتیک مدل Citizen Mens Quartz

این ساعت مردانه برای افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن ساعت های مشکی - طلایی دارند، مناسب می باشد. بدنه و بند طلایی آن توانسته با صفحه مشکی رنگش هارمونی مجذوب کننده و شیکی را به نمایش بگذارد. این ساعت به قطر 39.55 میلی متر، می تواند در برابر آب تا عمق 30 متر مقاوم باشد و آسیبی به ساختارش وارد نگردد. موتور این ساعت، ژاپنی است. بعلاوه دارای نمایشگری برای نشان دادن روز و تاریخ است. در بین محصولات مردانه سیتیزن، این مدل یکی از پرطرفدارترین آن شمرده می گردد.

3. ساعت اتوماتیک مدل Brycen

ظاهر آبی رنگ این ساعت به همراه ساختار و طراحی منحصربه فردی که دارد، توانسته نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب کند. جنس بدنه و قاب مدل Brycen از استیل ضد زنگ است. مقدار قطر قاب آن نیز 43 میلی متر می باشد و بند چرم آن از نوع طبیعی است. به همراه داشتن فناوری اکو درایو و مقاومت بالا در برابر آب نیز ازجمله امکانات و ویژگی های این ساعت هستند.

4. ساعت اتوماتیک مدل Avion

آویون یکی از طراحی های قدیمی است که سیتیزن در سال 1950 میلادی با بند چرمی قهوه ای رنگ آن را فراوری کرد. یکی از عواملی که در خاص و محبوب بودن این مدل تا به امروز تأثیر زیادی گذاشته، برخورداری آن از قابلیت و فناوری اکو درایو است. این ساعت با ظاهر شیک و جلوه باکیفیتی که دارد، می تواند سال ها بدون ایجاد هیچ وقفه ای به فعالیت خود ادامه دهد.

5. ساعت اتوماتیک مدل NH8353-18A

سیتیزن NH8353-18A نوعی ساعت مردانه در سبک کلاسیک، با صفحه ای سفیدرنگ و گرد است. این ساعت، روز تاریخ و زمان را به صورت آنالوگ نمایش می دهد. جنس قاب و بدنه آن از استیل ضدزنگ است و بند چرمی آن به وسیله قفل سگکی به یکدیگر متصل می گردد. قطر آن 40 میلی متر است و می تواند در برابر آب و فشار آن تا عمق 50 متر مقاومت داشته باشد.

6. ساعت اتوماتیک مدل NJ0140-25L

مدل NJ0140-25L یک ساعت مچی مردانه کلاسیک با بند چرمی و صفحه ای سرمه ای رنگ می باشد. جنس بدنه آن از استیل ضد حساسیت و شیشه اش از کریستال است. ازجمله ویژگی های آن می توان به مقاومت بالا در برابر نفوذ آب در فشار 10 بار و بعلاوه وجود تاریخ شمار اشاره نمود. شما می توانید از این ساعت در استخرهایی نیمه عمیق و با عمق 50 متر بهره ببرید.

7. ساعت اتوماتیک مدل PC1016-81D

بانوانی که استایل فشن و کلاسیک را می پسندند، این مدل از ساعت آنالوگ و اتوماتیک سیتیزن می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ترکیب رنگی نقره ای، رزگلد و صورتی در ساختار این محصول یکی از دلایل محبوبیت آن است. بر روی قاب گرد آن، شیشه ای از جنس یاقوت کبود به کار برده شده که در ارزش ساعت تأثیر زیادی گذاشته است. بعلاوه جنس بدنه آن از استیل است. خوب است بدانید که در طراحی این ساعت از نگین های سواروسکی نیز استفاده شده است.

8. ساعت اتوماتیک مدل PD7133-11L

رنگ بندهای چرمی و صفحه این ساعت زنانه، آبی تیره است و بدنه و اعداد رومی اش طلایی هستند. این ترکیب رنگ زیبا باعث به وجود آمدن ظاهری رسمی و کلاسیک و البته شیک و مدرن در ساعت PD7133-11L شده است. نمایش تاریخ و روز از امکانات این محصول به شمار می آیند. قطر صفحه آن 30 میلی متر است و جلوه آن ظرافت خاصی دارد. جنس شیشه این ساعت از کریستال سفایر است و مانند دیگر محصولات سیتیزن در برابر آب مقاوم می باشد.

9. ساعت اتوماتیک مدل PC1003-58X

این ساعت زنانه کلاسیک تمام استیل، یکی از محصولات پرفروش و محبوب سیتیزن می باشد. تکنولوژی ساخت آن مکانیکی است و درون موتورش سنگ قیمتی وجود دارد. بعلاوه بر روی صفحه ساعت و در موقعیت ساعت های 2،4،8 و 10، الماس های اتمی کار شده است. رنگ بدنه آن رزگلد و جنس شیشه اش کریستال معدنی با پوشش یاقوت کبود می باشد و در قطر 34 میلی متر فراوری می گردد. از امکانات و ویژگی های ساعت PC1003-58X می توان به شب نما بودن، نمایش تقویم و اسکلتون یا قلب باز بودن آن اشاره نمود.

منبع: فوت و فن

به "9 تا از برترین ساعت های اتوماتیک سیتیزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 تا از برترین ساعت های اتوماتیک سیتیزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید