قوانین میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بازنگری می گردد

به گزارش زمین جهانی، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، قوانین میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بازنگری می گردد.

قوانین میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بازنگری می گردد

محمد کریمی، مدیر کل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه از زمان تصویب بعضی از قوانین موجود در این زمینه سالیان زیادی میگذرد، گفت: بعضی از قوانین موجود کارآیی و اثر بخشی خود را از دست داده اند و مقتضی است تا مطابق با احتیاجهای روز ویرایش و اصلاح شوند.

او اضافه کرد: در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری قوانین خوبی وجود دارد، اما بعضا به اصلاح و بروزرسانی احتیاج دارد. در حوزه صنایع دستی با توجه به اینکه کار بین دستگاهی است به قوانینی با هدف گذاری هم افزا و انسجام بخش احتیاج داریم.

مدیر کل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان نمود: پیشنهادهای ارائه شده از سوی معاونت های تخصصی وزارتخانه و مدیران کل استانی با توجه به اینکه آنها به شکل ملموس و عملیاتی در ارتباط با اجرای قوانین موجود در حال فعالیت هستند، می تواند یاری خوبی به ویرایش و کارآمدسازی قوانین و مقررات کند.

کریمی بعلاوه تاکید نمود: پیشگیری از وقوع جرائم علیه میراث فرهنگی مقوله بسیار مهمی است که در سیاست گذاری وزارتخانه مورد تاکید بوده و در بحث بازنگری قوانین هم مؤلفه های پیشگیرانه لحاظ خواهند شد.

منبع: همگردی

به "قوانین میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بازنگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بازنگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید