عرضه آیفون 12 با رنگ آبی تیره تأیید شد

به گزارش زمین جهانی، براساس آخرین شایعه های منتشر شده درباره ی تلفن همراه جدید آیفون 12 به احتمال زیاد شاهد استفاده اپل از رنگ جدیدی در این تلفن همراه هستیم. این رنگ جدید که در بسیاری از مدل های مفهومی ساخته شده از این تلفن همراه شاهد استفاده از آن هستیم، نوعی آبی تیره رنگ یا سورمه ای است.

عرضه آیفون 12 با رنگ آبی تیره تأیید شد

از چندین ماه قبل گزارش های مختلفی وجود داشتند که پیش بینی می کردند، اپل رنگ سبز نیمه شب (Midnight Green) خود که در آیفون 11 پرو شاهد استفاده از آن بودیم را، با رنگ آبی تیره در آیفون های 12 پرو جایگزین خواهد نمود.

در ماه ژانویه (دی ماه) سال 2020 برای اولین بار کانال یوتیوب EverythingApplePro استفاده اپل از رنگ جدید سورمه ای را در آیفون های 12 پیش بینی کرد. البته این فرضیه مطرح شده براساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از افشاگران به نام Max Weinbach بودند.

بعد از آن، اطلاعات دیگری در رابطه با این موضوع، یا دلایلی باور پذیرتر در رابطه با این رنگ جدید آبی منتشر نشدند. علاوه بر این، شاهد منتشر شدن شایعه های مشابه در رابطه با استفاده اپل از رنگ های آبی روشن، بنفش و نارنجی در آیفون 12 بودیم.

اما امروز شاهد منتشر شدن اطلاعات جدیدی در رابطه با رنگ آبی سورمه ای در آیفون های 12 هستیم. براساس اطلاعات منتشر شده توسط DigiTimes، اپل در آیفون های 12 از رنگ آبی سورمه ای استفاده خواهد نمود. علاوه بر تأیید این رنگ جدید، این تحلیل گر پیش بینی می نماید که اپل سال جاری بین 63 تا 68 میلیون تلفن همراه از سری آیفون 12 را عرضه خواهد نمود.

البته این پیش بینی انجام شده 5 میلیون کمتر از میزانی که اپل، از تلفن های همراه سری آیفون 11 فراوری نموده بود، به احتمال زیاد این کاهش عرضه به دلیل همه گیری بیماری کووید 19 در دنیا است.

  • تأخیر در عرضه آیفون 12 احتمالا فروش آن را کاهش می دهد

هر ساله و با معرفی آیفون های جدید، اپل علاوه بر تغییرات داخلی، بعضی تغییرات را هم در ظاهر آیفون های جدید ایجاد می نماید تا آن ها از نظر ظاهری با آیفون های قبلی متفاوت باشند. به عنوان مثال در زمان معرفی آیفون 11 پرو، شاهد استفاده از ماژول دوربین با طراحی جدید دراین آیفون ها بودیم.

همچنین در زمان معرفی آیفون X، اپل برای اولین بار از ماژول دوربین دوگانه به صورت عمودی در تلفن های همراه خودش استفاده کرد. علاوه بر این تغییرات ظاهری، این شرکت دوست دارد تا با استفاده از رنگ های جدید این تفاوت های ظاهری را بیشتر کند.

به عنوان نمونه، با وجود اینکه آیفون 6 و آیفون 6s هر دو دارای طراحی ظاهری کاملا مشابهی بودند، اما اپل از رنگ جدید رزگلد در آیفون 6s استفاده کرد. با وجود تغییرات ظاهری کم آیفون 7 نسبت به آیفون 6s، اپل در زمان رونمایی از آیفون 7 از دو نسخه مشکی رنگ این تلفن همراه با رنگ های مشکی براق و مشکی مات رونمایی کرد.

پیش بینی های انجام شده در رابطه با زمان عرضه آیفون های 12، نشان می دهند که به احتمال زیاد باید شاهد عرضه مدل های جدید آیفون در ماه اکتبر (مهر ماه) باشیم.

  • آیفون 12 دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ولی با سنسوری جدید خواهد داشت

منبع: Macworld

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه آیفون 12 با رنگ آبی تیره تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه آیفون 12 با رنگ آبی تیره تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید