راهنمای داوطلبان شرکت کننده در آزمون دانشنامه دندانپزشکی مهرماه 99 منتشر شد

به گزارش زمین جهانی، راهنمای داوطلبان شرکت کننده در آزمون دانشنامه/ گواهینامه تخصصی دندانپزشکی مهرماه 1399 از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی منشر شد.

راهنمای داوطلبان شرکت کننده در آزمون دانشنامه دندانپزشکی مهرماه 99 منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه زمین جهانی، راهنمای داوطلبان شرکت نماینده در آزمون دانشنامه/ گواهینامه تخصصی دندانپزشکی مهرماه 1399 بر روی سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی نهاده شد.

محل برگزاری امتحان کتبی

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

آزمون رشته های دندانپزشکی بچه ها، پروتز های دندانی، اندودانتیکس، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، پریودانتیکس و رادیولوژی دندان و فک و صورت در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در خیابان کارگر شمالی - جنب انرژی اتمی برگزار می گردد.

دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

آزمون رشته های دندانپزشکی ترمیمی، بیماری های دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، جراحی دهان و فک و صورت در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی واقع در بزرگراه شهید چمران، میدان شهید شهریاری- خیابان کودکیار برگزار می گردد. به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) برای همه شرکت نمایندگان الزامی است.

ساعت ورود به جلسه 8 و 30 دقیقه و آغاز امتحان رأس ساعت 9 صبح روز دو شنبه 21 مهر ماه خواهد بود. تعداد سوالات یک صد عدد بوده و مدت زمان پاسخ دادن به آن ها 100 دقیقه است.

نحوه تکمیل پاسخنامه

پاسخ سئوالات به صورت چهار گزینه ای است؛ پاسخ صحیح فقط باید با پر کردن یکی از خانه ها با مداد مشکی در پاسخنامه درج گردد، به پاسخ هایی که در دفترچه سئوالات درج گردد نمره ای تعلق نخواهد گرفت.

پاسخ های غلط نمره منفی ندارد و داوطلب فقط مجاز به انتخاب یک گزینه است. به سئوالاتی که به بیش از یک گزینه پاسخ داده گردد نمره تعلق نخواهد گرفت. همچنین دفترچه سوالات آزمون باید با شماره کارت داوطلب و شماره جایگاه و رشته تخصصی داوطلب هم خوانی داشته باشد.

اعتراضات

کلید سوالات پس از برگزاری آزمون در سایت سنجش قرار می گیرد. اعتراضات و یا هر گونه نظریه نسبت به سوالات، باید بلافاصله پس از آزمون حداکثر تا ساعت 14 همان روز دوشنبه 21 مهر ماه به صورت اینترنتی به وسیله سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس https://sanjeshp.ir اعلام گردد.

نتایج امتحان کتبی (قبول/ مردود) بعد از ساعت 22 همان روز 21 مهر ماه به وسیله سایت سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

آزمون شفاهی داوطلبین نیز از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 22 مهر ماه در دانشگاه محل برگزاری آزمون کتبی (دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی)، برگزار می گردد. حضور، نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون الزامی است.

توجه کنید که محل برگزاری آزمون کتبی و شفاهی و تحویل مستندات اعلام شده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متفاوت است.

به دلیل شرایط خاص مواجهه با ویروس کرونا، توزیع متعهدین خدمت بلافاصله پس از برگزاری بورد انجام نگردیده و زمان آن متعاقبا به وسیله سایت Obligat به اطلاع رسانده می گردد.

تحویل کلیه مستندات اعلام شده در هر رشته تخصصی و مستندات پژوهشی در روز دوشنبه 21 مهر ماه قبل از آغاز آزمون کتبی از ساعت 7 صبح در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت می گیرد.

پس از انتها فرایند آزمون شفاهی، گروه های آموزشی و دبیران بورد هیچگونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن مستندات شما نخواهند داشت.

داوطلبان موظف به تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کرونا هستند. این فرم بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قبل از دریافت است.

کارت ورود به جلسه در اختیار داوطلب قرار می گیرد و پس از معین شدن داوطلبانی که اظهار بیماری کووید- 19 می نمایند، اسامی این داوطلبان به دانشگاه محل آزمون آن ها اعلام خواهد شد. استفاده از ماسک برای ورود داوطلبان به حوزه آزمون الزامی است. این مورد توسط مجریان برگزاری آزمون به شدت کنترل می گردد.

داوطلبان به هیچ وجه مجاز به همراه داشتن کیف، تلفن همراه و ... نیستند و براساس پروتکل های بهداشتی، استقرار باجه های امانتداری در حوزه ها ممنوع است. داوطلبان باید مداد و پاک کن همراه داشته باشند. در حوزه به هیچ عنوان نوشت افزار توزیع نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راهنمای داوطلبان شرکت کننده در آزمون دانشنامه دندانپزشکی مهرماه 99 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای داوطلبان شرکت کننده در آزمون دانشنامه دندانپزشکی مهرماه 99 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید