خبرنگاران مرز گمرکی اسلام قلعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش زمین جهانی، تهران - خبرنگاران - سخنگوی گمرک اظهار داشت: بدنبال وقوع آتش سوزی در مرز اسلام قلعه (افغانستان) تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله صادراتی به این منطقه خودداری نمایند

خبرنگاران مرز گمرکی اسلام قلعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش روز شنبه زمین جهانی، سیدروح اله لطیفی سخنگوی گمرک در این باره گفت: حدود ساعت 12و30دقیقه امروز، تانکر گازی در گمرک اسلام قلعه، افغانستان منفجر شد.

وی اضافه کرد: گمرک دوغارون خراسان رضوی برای بازگشت کامیون ها و دور شدن از خطرات احتمالی برای محموله ها مسیرهای ورودی را باز گذاشته است.

لطیفی شرح داد: کامیون های حامل گاز و سوخت از محل خارج شده اند، و سایر کامیون ها نیز در پاسگاه 17شهریور که بیش از پنج کیلومتر با محل انفجار فاصله دارد، مستقر خواهند شد.

سخنگوی گمرک اضافه کرد: گمرک از هلال احمر و سایر نهادهای امدادی و امنیتی برای مهار آتش و انجام اقدام های ضروری و ارسال بالگرد، پیگیری هایی داشته که امیدواریم هر چه زودتر مسائل پیش آمده مرتفع گردد.

لطیفی در سرانجام تاکید نمود: درخواست می گردد از تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله صادراتی ممانعت نمایند و از کارکنان گمرک نیز خواسته شده تا از محل آتش سوزی فاصله بگیرند. اکنون در زمان انتشارخبرازتلفات احتمالی این حادثه گزارشی منتشر نشده است.

به گزارش زمین جهانی، دقایقی پیش، انفجار مهیبی در نقطه صفر مرزی به سمت گمرک اسلام قلعه در خاک افغانستان به وقوع پیوست.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مرز گمرکی اسلام قلعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرز گمرکی اسلام قلعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید