حمایت از موسسات دانش بنیان با تسهیلات ویژه

به گزارش زمین جهانی، سرپرست دفتر هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان از حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان از موسسات دانش بنیان به منظور برطرف موانع و توسعه در قالب تسهیلات ویژه اطلاع داد.

حمایت از موسسات دانش بنیان با تسهیلات ویژه

زمین جهانی اصفهان -احسان شهیر گفت: در روز های اخیر در کارگروه ستاد کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان اصفهان، مسائل بعضی موسسات دانش بنیان آنالیز شد و قرار شد، شرکت شهرک های صنعتی حداکثر مساعدت با آنان را داشته باشد تا موسسات دانش بنیان بتوانند فعالیت خود را توسعه دهند.

حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی و ارائه تسهیلات خاص برای آن از ویژگی های مطرح شده مصوب در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان اصفهان بود.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت بیش از 9 هزار واحد صنعتی و فراوریی دارد.

هشت شرکت استان اصفهان با اداره کل حفاظت محیط زیست بر سر استقرار در شعاع 50 کیلومتری و داخل محدوده شهری اختلاف داشتند که قرار شد از محیط های صنعتی موجود که در شرکت شهرک ها وجود دارد و رده آلایندگی با آن ها تطابق دارد، استفاده گردد. اقدامی که در راستای توسعه و ایجاد صنعت با شعاع 50 کیلومتری و با هدف حفظ محیط زیست و برطرف آلاینده ها در این محدوده بوده است.

به گفته سرپرست دفتر هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان بعضی فراوری کنندگان فلفل دلمه ای در اصفهان دچار مشکل قطعی گاز شده بودند که دلیل آن بدهی به شرکت گاز بود که مقرر شد به صورت تقسیطی بدهی معوقه 12 ماهه پرداخت گردد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حمایت از موسسات دانش بنیان با تسهیلات ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از موسسات دانش بنیان با تسهیلات ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید