حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی سینما حقیقت

به گزارش زمین جهانی، تهران (پانا) - دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره اطلاع داد.

حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی سینما حقیقت

به گزارش ایرنا، محمد حمیدی مقدم در خصوص جزئیات برگزاری اختتامیه سینماحقیقت، اظهار کرد: مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت، 6 بعد از ظهر پنجشنبه (25 آذرماه) در تالار وحدت برگزار خواهد شد و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در مراسم اختتامیه حضور خواهند داشت.

وی در خصوص سایر مدعوین این مراسم، گفت: خانواده مستند مانند همواره بی زرق و برق در این مراسم حضور دارند و مسئولان دیگری چون محمد خزاعی ریاست محترم سازمان سینمایی، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه و منابع سازمان سینمایی، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در مراسم اختتامیه خواهند بود.

وی اضافه کرد: دوستان رسانه ای ما سهمیه مخصوص برای حضور در این مراسم دارند که از روابط عمومی، سهمیه شان را دریافت می نمایند؛ امروز سه شنبه (3 آذرماه) کارت اختتامیه توزیع شده است و مسئله ای برای پوشش وجود ندارد.

حمیدی مقدم اظهار داشت: ویژه برنامه جشنواره سینماحقیقت در شبکه مستند، اختتامیه این رویداد را پنجشنبه (25 آذر)، را به طور کامل پوشش می دهد و علاوه بر آن با برگزیدگان به مصاحبه خواهد پرداخت.

پانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم از 18 آذرماه آغاز شده و تا 25 آذرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی سینما حقیقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی سینما حقیقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید