توسعه کهگیلویه و بویراحمد جزو اولویت های بانک توسعه تعاون است

به گزارش زمین جهانی، مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت بانک توسعه تعاون هزار و 350 میلیارد ریال به طرح های عمرانی استان اختصاص یافت.

توسعه کهگیلویه و بویراحمد جزو اولویت های بانک توسعه تعاون است

به گزارش از ، سید مهدی میراب باشی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد در نشست پیگیری و آنالیز مصوبات سفر پارسال معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گفت: از مجموع اعتبار اختصاص یافته از محل ماده 56 این بانک، 450 میلیارد ریال به سد مخزنی تنگ سرخ، 450 میلیارد ریال به سد مخزنی آبریز کهگیلویه، 250 میلیارد ریال به سد سقاوه و 200 میلیارد ریال آن هم به جاده یاسوج- شیراز اختصاص یافته است.

میراب باشی با بیان اینکه بخشی از منابع مالی مورد احتیاج این طرح های عمرانی با همکاری دستگاه های متولی تامین می گردد اضافه نمود: بانک توسعه تعاون برای تسریع در اجرای طرح های جهش فراوری، اشتغالزایی و توسعه استان گام های خوبی برداشته است.

او به نقش بسزای بانک ها از جمله بانک توسعه تعاون در تکمیل و راه اندازی طرح های عمرانی، مالی، خدماتی، توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه استان اشاره نمود و ادامه داد: توسعه استان از اولویت های اصلی بانک توسعه تعاون است.

رسول فرهادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تاکید به توسعه روابط دو سویه با بانک توسعه تعاون گفت: این شرکت در راستای اهداف خود احتیاجمند همکاری و همراهی بیش از پیش بانک توسعه تعاون استان است.

فرهادی خواهان تسهیل و تسریع در انجام فرایند اداری وپرداخت منابع مالی مورد احتیاج به مجریان طرح های آبی شد و اضافه نمود: بهره برداری کامل از این طرح ها با مشارکت بانک توسعه تعاون موجب رونق اشتغال، توسعه کشاورزی، صنعت، تامین آب شرب و گردشگری استان خواهد شد.

استان کهگیلویه وبویراحمد معروف به سرزمین رودخانه های خروشان و دارای ظرفیت های بی نظیر در حوزه آبی است که با وجود 57 رودخانه سالانه 10 درصد از روان آب های کشور را فراوری می نماید.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توسعه کهگیلویه و بویراحمد جزو اولویت های بانک توسعه تعاون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه کهگیلویه و بویراحمد جزو اولویت های بانک توسعه تعاون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید