برگزاری مانور قرارگاه امنیت غذایی در خراسان جنوبی

به گزارش زمین جهانی، مانور قرارگاه امنیت غذایی با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر جهاد کشاورزی در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور شروع شد.

برگزاری مانور قرارگاه امنیت غذایی در خراسان جنوبی

به گزارش زمین جهانی از بیرجند، قوسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در جلسه مانور سراسری قرارگاه امنیت غذایی که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر جهاد کشاورزی برگزار گردید، گفت: امروز با فرمان وزیر جهاد کشاورزی بازرسی و نظارت بر کالا های کشاورزی رسما شروع شد.

او گفت: تا به امروز 890 مورد بازرسی و نظارت بر کالا های کشاورزی در سطح استان صورت گرفته است و 70 نفر از نیرو ها برای رصد بازار و قیمت ها مستقر شده اند.

قوسی گفت: این بازرسی ها در 11 شهرستان با هدف ایجاد آرامش و ثبات قیمت ها ادامه دارد و در صدد هستیم تا بزودی امکانات و تجهیزات را در این حوزه افزایش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 27 قلم کالای کشاورزی مشمول قیمت مصوب هستند که نظارت ها براساس قیمت های مصوب انجام می گردد و 49 قلم کالای کشاورزی که مشمول قیمت مصوب نیستند بر اساس فاکتور های عرضه و فروش و اندازه سود منطقی مورد بازرسی قرار می گیرند.

او گفت: بیشتر تخلفات ثبت شده به وسیله بازرسین در خصوص عدم درج قیمت ها، عدم داشتن فاکتور و کم فروشی بوده است که با متخلفان برخورد شده است.

قوسی گفت: 30 اکیپ قیمت ها را در بازار های سراسر استان بازرسی و رصد می نمایند.

س

زمین جهانی خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری مانور قرارگاه امنیت غذایی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مانور قرارگاه امنیت غذایی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید