آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان

به گزارش زمین جهانی، تمام برنامه ها و فعالیت های صادراتی گروه صنعتی ایران خودرو با نظارت و تحت سیاست گذاری وزارت صنعت و معدن و تجارت انجام می گردد. لذا ایران خودرو از رویکردهای وزارت صنعت تبعیت خواهد نمود. شناسایی بازارهای هدف یکی از موضوعات مهم در صادرات است؛ اینکه در کشور هدف چه محصولی می تواند مورداستقبال قرار گیرد، بعلاوه مسائل دیگری مانند موضوعات فرهنگی، جامعه شناسی و آب و هوا در بازارهای هدف در نظر گرفته می گردد. بر همین اساس، معاونت صادرات ایران خودرو با دراختیارداشتن مدیریت تخصصی در این حوزه، برنامه ریزی و بازاریابی لازم را انجام می دهد.

آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای صادرات خودروهای دوگانه سوز در کنار خودروهای بنزینی به بازار ترکمنستان اطلاع داد. وی بعلاوه از آمادگی برای صادرات اتوبوس به بازار ترکمنستان اطلاع داد و گفت: درصورت برطرف موانع، امکان صادرات در کوتاه ترین زمان فراهم است.

فرشاد مقیمی در ملاقات با رئیس آژانس حمل و نقل جاده ای و ارتباطات ترکمنستان، با اشاره به سابقه حضور در بازار این کشور گفت: تنوع در محصول و بعلاوه فراوری خودروی تجاری و مسافری امکان عرضه محصولات با خدمات پس ازفروش مناسب را در ترکمنستان فراهم نموده است.

وی به ظرفیت ها و توانمندی های شرکت تام اشاره نمود و گفت: این شرکت در حوزه های مختلف معدنی، نفت، گاز، پتروشیمی و فنی مهندسی قادر به همکاری با شرکت های صنعتی ترکمنستان است.

رئیس آژانس حمل و نقل جاده ای و ارتباطات ترکمنستان نیز در این ملاقات گفت: باتوجه به کیفیت و تنوع محصولات فراوریی ایران خودرو، بازار ترکمنستان از حضور محصولات ایران خودرو استقبال خواهد نمود.

قوانچ مراد آق ممدوف، در ادامه اضافه نمود: باتوجه به سابقه همکاری و حضور محصولات ایران خودرو در ترکمنستان، آماده افزایش سطح همکاری ها هستیم. وی ادامه داد: محصولات ایران خودرو در حوزه سواری و تجاری از کیفیت خوبی برخوردار است که نشان از پیشرفت و توسعه این شرکت دارد.

رئیس آژانس حمل و نقل جاده ای و ارتباطات ترکمنستان به درخواست ناوگان تاکسی رانی این کشور برای خرید خودروی دنا اشاره نمود و گفت: باتوجه به ارزیابی ها و مقایسه های اجرا شده، دنا به عنوان محصولی باکیفیت موردتوجه تاکسی رانی نهاده شد و امیدوارم استفاده از این خودرو در ناوگان حمل و نقل ترکمنستان در آینده نزدیک صورت گیرد.

ممدوف اظهار امیدواری کرد که با توسعه همکاری و تعامل دوطرفه، موانع موجود درخصوص قرارداد فروش اتوبوس های فراوریی ایران خودرو دیزل به زودی مرتفع گردد. لازم به ذکر است، رئیس آژانس حمل و نقل جاده ای و ارتباطات ترکمنستان و هیئت همراه، از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از جمله اتوبوس آتروس، پیکاپ، تارا، دنا پلاس، سورن پلاس، رانا پلاس با سقف شیشه ای و وانت آریسان فراوریی بازدید کردند. در خلال این بازدید کیانوش پورمجیب، معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو، توضیحات لازم در مورد محصولات و کیفیت آنان را ارائه کرد.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ زمین جهانی مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار

به "آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید