ببینید: شکست غولآخر الدن رینگ با دسته ورزشی نینتندو؛ آن هم در اولین کوشش

به گزارش زمین جهانی، هواداران بازی های شرکت فرام سافتور (From Software) خلقیات خاصی دارند. برای مثال در گذشته ما شاهد این بودیم که عناوین دارک سولز را با استفاده از کنترلر موزی به اتمام برسانند! حال چندی پیش الدن رینگ (Elden Ring) عرضه شد. یکی از هواداران این بازی توانست در الدن رینگبا استفاده از کنترلر فیت نینتندو (Nintendos Fit Controller) یک باس را شکست دهد. نکته جالب اینجاست که اولین بار بود که این باس را دیدار می کرد.

ببینید: شکست غولآخر الدن رینگ با دسته ورزشی نینتندو؛ آن هم در اولین کوشش

اگر شما با رینگ فیت نا آشنا هستید، این کنترلر در اصل برای ورزش کردن روی نینتندو سوییچ است. ظاهر آن نیز بسیار شبیه به حلقه های پیلاتس است. جوی کان (Joy-Con) درون این حلقه قرار می گیرد. حال بازیکن می تواند با استفاده از حرکات مختلف و ورزش کردن، به بازی کردن بپردازد.

فردی که این کار را انجام داده در گذشته دارک سولز را با استفاده از کنترلر موزی به اتمام رساند. حال او توانست Bloodhound Knight Darriwil را با استفاده از کنترلر رینگ فیت شکست دهد. همینطور اینکه حسابی در انجام این کار وزن کم کرد! جالبی ماجرا اینجاست که در اولین دیدار خود با این باس، توانست آن را شکست دهد.

در ادامه او شرح داد که کنترلر چگونه کار می نماید. زمانی که او در جای خود بدود، کاراکتر او نیز حرکت خواهد نمود. همینطور اینکه او با استفاده از جوی کان ها یا حرکت دادن آن ها می تواند ضربه بزند. از طرفی برای استفاده از فلاسک ها باید اسکوات (Squat) را انجام دهد.

بازی الدن رینگ به خودی خود بسیار سخت است. حال استفاده از این موارد به عنوان کنترلر برای اتمام این بازی بسیار عجیب به نظر می رسد. از طرفی افراد زیادی تمایل به انجام این اعمال دارند. شاید به همین علت است که می گویند خلقیات هواداران سری سولز با گیمرهای دیگر تفاوت دارد!

اگر تا الان نمی دانید، الدن رینگ یکی از برترین عناوین عرضه شده در چند سال اخیر است. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی از نظر منتقدان کسب کند و از لحاظ فروش نیز بسیار خوب عمل کرد.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید: شکست غولآخر الدن رینگ با دسته ورزشی نینتندو؛ آن هم در اولین کوشش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: شکست غولآخر الدن رینگ با دسته ورزشی نینتندو؛ آن هم در اولین کوشش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید