اولین تصاویر از بشار اسد پس از بهبودی از کرونا

به گزارش زمین جهانی، دو هفته پس از اعلام ابتلای بشار اسد و همسرش اسما به کرونا، دفتر ریاست جمهوری سوریه از بهبود آن ها اطلاع داد.

اولین تصاویر از بشار اسد پس از بهبودی از کرونا

به گزارش زمین جهانی، دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری سوریه روز سه شنبه بیان کرد که بشار اسد و اسما اسد به کار عادی خود باز خواهند گشت.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز بیان کرد: پس از انتها دوره قرنطینه، از بین رفتن علائم عفونت با ویروس کرونا و تست PCR منفی که برای آن ها انجام شد، رئیس جمهور بشار اسد و اسما اسد از امروز به دفتر کار خود بازگشتند.

تست کرونای اسد و همسرش پس از اینکه علائم خفیف مشابه علائم آلودگی به ویروس کرونا را احساس کردند، صورت گرفته بود و نتیجه آن ابتلای به کرونا را نشان می داد.

واکسیناسیون در سوریه نیز به کندی شروع شده است. به گفته حسن الغباش، وزیر بهداشت سوریه، در انتها فوریه گذشته، دمشق واکسیناسیون کادر پزشکی که در خط مقدم کرونا کار می نمایند را پس از دریافت 5 هزار دز واکسن اهدایی از یک کشور دوست شروع کرد.

در ماه ژانویه، دولت سوریه توافق نامه ای را برای پیوستن به سازوکار سازمان بهداشت جهانی برای تامین واکسن موسوم به کواکس امضا کرد. همچنین، سفارت سوریه در مسکو ماه گذشته بیان کرد که سوریه اجازه استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک وی را در خاک خود داده است. هنوز هیچ طرفی تاریخ ورود واکسن ها به دمشق را اعلام نکرده است.

منبع: فرارو

به "اولین تصاویر از بشار اسد پس از بهبودی از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر از بشار اسد پس از بهبودی از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید