روسیه رکورد روزانه بیشترین مرگ کرونایی را ثبت کرد

به گزارش زمین جهانی، روسیه با 589 قربانی نو در شبانه روز گذشته، رکورد روزانه بیشترین تعداد مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز ثبت کرد.

روسیه رکورد روزانه بیشترین مرگ کرونایی را ثبت کرد

از مسکو ستاد عملیاتی پیشگیری و نظارت بر شرایط کووید- 19 روسیه روز چهارشنبه اظهار داشت :در مجموع، از ابتدای شیوع همه گیری کرونا 41 هزار و 53 نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش با شناسایی 25 هزار و 354 مورد نو در 24 ساعت گذشته تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به بیش از دو میلیون و 347 هزار نفر رسید.

آخرین رکورد از این دست در اول دسامبر (11 آذر) ثبت شده بود که 569 بیمار بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

بیشترین موارد ابتلا در 24 ساعت اخیر در مسکو و سنت پترزبورگ به ثبت رسیده است.

نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در روسیه 31 ژانویه (11 بهمن 98) شناسایی و اولین مورد مرگ ناشی از این بیماری هم 19 مارس (29 اسفند 98) ثبت شد.

ویروس کرونا در روسیه هر روز جان شماری از انسانها را می گیرد بطوریکه در هفته های اخیر این آمار چند بار رکورد زده است و با وجود اینکه دولت روسیه برای مقابله با آن و کاهش پیامدهای کرونا تدابیر نوی اتخاذ نموده اما هنوز محدودیت های سختگیرانه را در این کشور اعمال ننموده است.

میخاییل موراشکو وزیر بهداشت روسیه پیشتر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با کرونا تحت نظارت دولت روسیه وضع کنونی شیوع کرونا در کشورش را بسیار سخت خوانده بود.

روسیه که تا به امروز دو نمونه واکسن کرونا را به ثبت رسانده است و در حال اجرا مراحل نهایی آزمایشات انسانی است خوش بین است تا با واکسیناسیون گسترده و عمومی علیه وبروس کووید-19 طی در هفته های آینده ، این بیماری در این کشور مهار گردد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "روسیه رکورد روزانه بیشترین مرگ کرونایی را ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه رکورد روزانه بیشترین مرگ کرونایی را ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید