انتقاد رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر از تعدیل پرسنل معترض هتل شهر

به گزارش زمین جهانی، رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران از تعدیل نیرو در هتل شهر زیرمجموعه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گلایه کرد و گفت: مدیران این هتل عنوان کردند که هتل زیان ده است و نیروها مازاد هستند.

انتقاد رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر از تعدیل پرسنل معترض هتل شهر

به گزارش زمین جهانی به نقل از ایسنا، افشین حبیب زاده صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران گفت: هتل شهر زیرمجموعه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است که از سال 89 مدیریت این هتل به یکی از شرکت های زیرمجموعه سازمان بازنشستگی واگذار شده است و پرسنل این هتل برای قرارداد به شرکت کاویان شهر معرفی شدند؛ اما مدیریت مجموعه هتل شهر قرارداد ماهانه با پرسنل شاغل در هتل دارد که این امر امنیت شغلی کارکنان را به خطر می اندازد.

وی با بیان اینکه سال گذشته میزان دریافتی پرسنل نسبت به شش ماه اول سال کاهش محسوسی پیدا کرده است به گونه ای که برخی از کارکنان این هتل که سابقه حضورشان به 18 سال می رسد با مشکلاتی روبرو شدند و با حضور در دفتر شرکت عمران تهاتر شهر که بهره بردار هتل بوده است، نسبت به این فرایند اعتراض کردند؛ اضافه کرد: از آن زمان به بعد به مرور برخی از پرسنل حاضر در آن تجمع اعتراضی یا تعدیل شدند یا استعفا داده اند.

حبیب زاده اضافه کرد: در اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا نیز برخی از مشاغل از جمله هتل ها تعطیل شدند که هتل شهر نیز از این قاعده مستثنی نبود و کارکنانش به تعطیلی اجباری رفتند اما حالا شاهد موج جدیدی از تعدیل در این مجموعه هستیم و می بینید که نفراتی که در آن تجمع حضور داشتند با نامه انتها همکاری از سوی شرکت عمران تهاتر روبرو هستند.

وی با بیان اینکه مدیران این شرکت عنوان کردند که هتل زیان ده است و نیروها مازاد هستند، گفت: این در حالی است که در طول این مدت نفرات جدیدی به هتل اضافه شده و استخدام شده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتقاد رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر از تعدیل پرسنل معترض هتل شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر از تعدیل پرسنل معترض هتل شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید