استاندار گلستان: دستگاه های اجرایی ظرف 2 هفته زمین های مازاد خود را اعلام نمایند

به گزارش زمین جهانی، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: طی دو هفته آینده دستگاه های اجرایی و اداره کل منابع طبیعی زمین های مورد تایید ماده 9 را در حوزه شهری و روستایی شناسایی و جهت تحقق قانون فراوری مسکن به اداره کل راه و شهرسازی اعلام نمایند.

استاندار گلستان: دستگاه های اجرایی ظرف 2 هفته زمین های مازاد خود را اعلام نمایند

هادی حق شناس امروز پنج شنبه 8 مهرماه در دومین جلسه شورای مسکن استان، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی امکان فروش زمین های در اختیار را ندارد مگر اینکه وزارت راه و شهرسازی تایید کند که زمین مورد نظر امکان ساخت مسکن را ندارد.

وی اضافه نمود: در اجرای طرح جهش فراوری مسکن طی سه مرحله ابتدا احصاء زمین اجرا شده و پس از آن به سراغ دستگاه های خدمت رسان خواهیم رفت و در مرحله سوم ساخت مسکن صورت می گیرد.

استاندار گلستان یادآور شد: در گلستان در طول 4 سال باید هزار هکتار زمین برای ساخت حدود 120 هزار واحد مسکونی تخصیص یابد که در سال اول حدود 250 هزار هکتار برای 30 هزار واحد احتیاج است.

به گزارش زمین جهانی به نقل از دادگستری گلستان، حق شناس گفت: در طرح اقدام ملی مسکن 17 هزار و 352 نفر ثبت نام کردند که 1599 نفر تایید شده اند و فرایند ساخت برای 688 متقاضی در حال اجرا است البته البته در حال حاضر ظرفیت ساخت 2355 واحد مسکونی در گلستان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندار گلستان: دستگاه های اجرایی ظرف 2 هفته زمین های مازاد خود را اعلام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار گلستان: دستگاه های اجرایی ظرف 2 هفته زمین های مازاد خود را اعلام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید