آقای رئیس در آستانه اخراج از پرسپولیس عذرخواهی کرد!

به گزارش زمین جهانی، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا صحبت های جنجالی را علیه یحیی گل محمدی سرمربی و بعضی بازیکنان این تیم نظیر شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی انجام داد.

آقای رئیس در آستانه اخراج از پرسپولیس عذرخواهی کرد!

این صحبت ها با انتشار فایل ویدئویی آن و بازتاب گسترده، باعث ناراحتی شدید طرفداران و اعضای تیم شد تا رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا دهد.

با این حال وی در قامت رئیس هیات مدیره باشگاه باقی ماند و یحیی گل محمدی پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی 94 پایتخت، به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش اولتیماتوم داد رسول پناه را ظرف 48 ساعت برکنار کند.

اتفاقی که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش آن را رقم نزد اما رسول پناه را مجاب کرد پس از گذشت یک هفته از طرفداران پرسپولیس عذر خواهی کند.

از قرار معلوم رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که تا به امروز راضی به کناره گیری از سمتش نشده است در آستانه برکناری قرار گرفته است.

به نظر می رسد خبر مبنی بر اخراج وی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باعث شده است تا رسول پناه اقدام به عذرخواهی از طرفداران در فضای مجازی کند اما پیگیری های زمین جهانی، نشان می دهد جدایی رسول پناه از پرسپولیس قطعی است و وی چاره ای جز ترک جایگاه جنجالی خود در این باشگاه ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آقای رئیس در آستانه اخراج از پرسپولیس عذرخواهی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای رئیس در آستانه اخراج از پرسپولیس عذرخواهی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید