فاضلی: امیدوارم داور برترین فرد ملاقات ما و پرسپولیس باشد، اسکوچیچ نگاهی مهربانانه با بازیکنان آلومینیوم داشته باشد

به گزارش زمین جهانی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد، در ملاقات فردای تیمش مقابل پرسپولیس داور برترین فرد میدان باشد.

فاضلی: امیدوارم داور برترین فرد ملاقات ما و پرسپولیس باشد، اسکوچیچ نگاهی مهربانانه با بازیکنان آلومینیوم داشته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی زمین جهانی، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از ملاقات آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: ابتدا درباره بیانیه های باشگاه ها صحبت می کنم. این موضوع دو روی سکه دارد که یکی فدراسیون فوتبال است و دیگری باشگاه ها. فدراسیون باید نگاهی مهربانانه نسبت به همه باشگاه ها داشته باشد و نباید فاصله ای میان باشگاه ها و فدراسیون فوتبال ایجاد گردد. باشگاه ها باید خواسته های خود را در فضایی مسالمت آمیز بیان نمایند و فضا به سمتی نرود که باشگاه هایی که بیانیه نمی دهند، فکر نمایند حق شان ضایع می گردد.

وی با بیان اینکه باشگاه ها باید یاری نمایند تا فوتبال ایران به سمت آرامش حرکت کند، گفت: باید یاری کنیم فدراسیون فوتبال، کارش را بهتر جلو ببرد و همانطور که علی دایی فرمود، در پی کینه و کدورت نباشیم. او حضوری افتخارآمیز در قرعه کشی جام جهانی داشت و ما باید یاری کنیم فضای سالمی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره ملاقات تیمش با قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر توضیح داد: پرسپولیس تیمی باشخصیت است و نیازی به تعریف ما ندارد. این تیم الگوها و فلسفه خاص خود را دارد و بازیکنان شاخص لیگ برتر در پرسپولیس و تیم های بالای جدولی هستند. پرسپولیس به خوبی از اشتباهات حریفان استفاده می نماید و شروع بیشتر بردهای این تیم، روی استفاده از اشتباهات حریفان بوده است.

فاضلی با بیان اینکه بازیکنان آلومینیوم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند، گفت: امیدواریم و کوشش می کنیم که با توپ یا بدون توپ، مقابل تیم بزرگ پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم. قهرمانی جام حذفی برای هر تیمی جذابیت دارد و بازیکنان ما به این درک رسیده اند که با سه بازی، می توانند قهرمانی و سهمیه آسیا را کسب نمایند.

وی با اشاره به بازگشت تماشاگران به استادیوم ها اعلام کرد: بازیکنان باتجربه ای داریم و حضور تماشاگران را به فال نیک می گیریم. به یاری بازوهای پُرتوان و بازیکنان باتجربه مان می توانیم شرایط را کنترل کنیم و امیدواریم در رقابتی پایاپای و جوانمردانه پیروز شویم. امیدوارم داور برترین فرد میدان باشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص صحبتی که با یحیی گل محمدی داشت، گفت: خوش و بش ساده ای با هم داشتیم و صحبت کردیم. گل محمدی بزرگ ماست و به خاطر احترامی که برای او قائل هستم، عرض ادب کردم. این مناسبات باید در فوتبال ما رعایت گردد و اگر شرایطی پیش بیاید، خدمت بزرگترهای فوتبال می رسم.

فاضلی درباره غیبت سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم در این نشست گفت: رحمتی با تیم به تهران آمد، اما من در تهران حضور داشتم و با هماهنگی که با یکدیگر داشتیم، من به نشست خبری آمدم.

وی در واکنش به احتمال تعویق ملاقات پرسپولیس - آلومینیوم به علت آلودگی هوای استان تهران گفت: ما آمادگی کامل را برای این بازی داریم، اما سلامتی ما، بازیکنان و تماشاگران مهم است. امیدوارم برترین تصمیم گرفته گردد و به هر تصمیمی که اتخاذ گردد، احترام می گذاریم.

مربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش برای قهرمانی جام حذفی می جنگد یا خیر، توضیح داد: ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و همه آنها، این شرایط را درک می نمایند. قهرمانی جام حذفی اتفاق خوبی برای بازیکنان آلومینیوم خواهد بود و بسیاری از آنها، تجربه قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را دارند. با این حال بازیکنان ما زیاده خواه هستند و می خواهند این عنوان را کسب نمایند. ما هم به آنها یاری می کنیم و پا به پای بازیکنان کوشش می کنیم.

فاضلی قهرمانی جام حذفی را دور از دسترس ندانست و اعلام کرد: امیدوارم بازیکنان به خواسته خود برسند و در رقابتی فنی و جوانمردانه، برنده ملاقات با پرسپولیس باشیم.

وی با اشاره به تجربه بالای کادر فنی آلومینیوم اراک گفت: رحمتی و نوازی سال ها در این فوتبال بوده اند و ما شناخت خوبی از بازیکنان لیگ داریم. احتمال می دهیم اسکوچیچ برای تماشای ملاقاتمان با پرسپولیس به استادیوم بیاید. به او پیشنهاد می کنم نگاهی مهربانانه نسبت به بازیکنان ما داشته باشد، چرا که نفرات ما در یکی دو پست، استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فاضلی: امیدوارم داور برترین فرد ملاقات ما و پرسپولیس باشد، اسکوچیچ نگاهی مهربانانه با بازیکنان آلومینیوم داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: امیدوارم داور برترین فرد ملاقات ما و پرسپولیس باشد، اسکوچیچ نگاهی مهربانانه با بازیکنان آلومینیوم داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید