لژیونر ناموفق؛ سرلیست خرید گل محمدی

به گزارش زمین جهانی، پرسپولیسی ها زودتر از بقیه تیم ها وارد بازار جابجایی شده اند و می خواهند هر طور شده قبل از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل استقلال تاجیکستان بازیکنان مدنظرشان را بخرند. خرید علیرضا ابراهیمی مدافع فصل پیش گل گهر سیرجان به همین دلیل انجام شده است.

لژیونر ناموفق؛ سرلیست خرید گل محمدی

اگرچه پرسپولیس با دو مدافع و یک مهاجم دیگر مشغول صحبت کردن است، ولی از خط میانی هم غافل نشده است و با رضا اسدی وارد مذاکره شده است. بازیکن سابق سایپا و سپاهان که راهی اتریش شده و برای سنت پولتن بازی می نماید هافبک دفاعی است و می تواند جانشین احمد نوراللهی و یا کمال کامیابی نیا گردد که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده و هنوز آن را تمدید ننموده اند.

بعلاوه او توانایی بازی در مرکز خط دفاعی را هم دارد و این دو پُسته بودن یک مزیت برای رضا اسدی محسوب می گردد.

رضا اسدی به تازگی گفته است: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که باشگاه پرسپولیس از مدیر برنامه هایم شرایط من را جویا شده است و غیر از این چیز دیگری نبوده است. من اگر بخواهم با تیمی مذاکره کنم به ایران می آیم و حضوری مذاکره خواهم کرد، ولی در خصوص رقم هایی که مطرح می گردد باید بگویم وقتی مذاکره ای نداشته ام چطور پیشنهاد اقتصادی داده ام؟ فعلا در حال گرفتن رضایت از باشگاه سن پو لتن هستم.

وی تاکید نموده است: اگر مذاکره ای صورت گرفت مدیر برنامه هایم صحبت می نماید. اکنون نه مذاکره ای و نه نشستی صورت گرفته و این اخبار اشتباه نه به نفع من است و نه به نفع باشگاه پرسپولیس و فقط ناراحتی بوجود می آورد. امیدوارم برای همه هر چه خوب باشد اتفاق بیفتد.

این صحبت های رضا اسدی بیشتر سیاست ورزی بوده تا مذاکرات با سایر باشگاه ها انجام گردد. کدام باشگاه ها؟

شنیدیم 3 باشگاه لیگ رجحان باب مذاکره با رضا اسدی را باز نموده و با درخواست 10 میلیارد تومانی این بازیکن موافقت نموده اند.

این درحالیست که باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت چنین مبلغی به اسدی نیست و اگر می توانست این پول ها را بپردازد به احمد نوراللهی می پرداخت؛ بنابراین کار باشگاه پرسپولیس برای خرید این لژیونر ناموفق ایرانی در اتریش سخت تر شده است. بازیکنی که یحیی گل محمدی البته خیلی قبولش دارد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "لژیونر ناموفق؛ سرلیست خرید گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونر ناموفق؛ سرلیست خرید گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید