4 گزینه خارجی پرسپولیس چگونه فراری شدند

به گزارش زمین جهانی، باشگاه پرسپولیس هفته هاست در پی جذب یک مهاجم تاثیرگذار است تا بتواند مسائل گلزنی اش را برای ادامه رقابت های لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع کند، اما هر چه بیشتر کوشش می نماید کمتر نتیجه می گیرد و گزینه های آن به علت مسائل مالی یکی - یکی منتفی می شوند و به تیم های دیگر می روند.

4 گزینه خارجی پرسپولیس چگونه فراری شدند

پس از آنکه گل محمدی گزینه برزیلی به باشگاه معرفی کرد و به علت رقم بالای یک میلیون و 300 هزار دلاری حضور وی در پرسپولیس منتفی شد، یک برزیلی دیگر مد نظر مسئولان باشگاه و کادر فنی نهاده شد تا در صورت نهایی شدن به لیست سرخپوشان اضافه گردد.

با وجود این که مذاکرات بین طرفین به خوبی پیش رفت و ادمیلسون حاضر شد برای سال اول با رقم پیشنهادی سرخپوشان به این تیم بپیوندد، اما زمانی که کار به مکتوب کردن توافقات رسید، باشگاه پرسپولیس نتوانست به تعهدات مالی به علت سقف داخلی بودجه اش عمل کند و حضور این بازیکن هم منتفی شد.

مهاجم دیگری که مد نظر سرخپوشان نهاده شد تا به این تیم اضافه گردد، سابقه بازی در تیم های جنوا و اینتر ایتالیا و لیگ عربستان را در کارنامه داشت و با وجود این که حدود 34 سال سن دارد، اما همچنان سرحال و گلزن است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس توافقات ابتدایی را با وی انجام دادند و مقرر شد که برای سال اول رقم کمتری بگیرد و در سال دوم رقم قراردادش بیشتر گردد. در هنگام تنظیم پیش قرارداد طرف ایرانی سال اول قرارداد را که قرار بود 800 هزار دلار در نظر گرفته گردد به 600 هزار دلار کاهش داد و سال دوم را با همان رقم سال اول نوشت که این امر باعث دلخوری بازیکن مد نظر شد و وی حضورش در فوتبال ایران را منتفی کرد.

آخرین بازیکنی که پرسپولیسی ها با او وارد مذاکره شدند اسحاق بلفضیل است که سابقه بازی در الغرافه قطر را هم دارد و در بوندس لیگا بازی نموده است. توافق ابتدایی با این بازیکن صورت گرفت، اما از آنجایی که باشگاه نتوانست مبلغ مورد نظر این مهاجم را تامین کند، حضور او هم منتفی شد تا یک ناکامی دیگر در راستای جذب مهاجم خارجی برای سرخپوشان قرار بخورد.

پرسپولیس برای لیگ برتر می تواند یک بازیکن را در اختیار بگیرد و یک بازیکن دیگر هم در لیست آسیایی این تیم می تواند جای بگیرد، اما حق بازی در لیگ ایران را ندارد.

همین ماجرا برای جذب دروازه بان خارجی سرخپوشان هم تکرار شد و با وجود مذاکراتی که با چند گزینه صورت گرفت، اما در نهایت توافقی انجام نشد تا قفس توری سرخپوشان همچنان لرزان باشد و با وجود مصدومیت علیرضا بیرانوند نگرانی های گل محمدی برای آینده بیشتر شد.

منبع: فرارو

به "4 گزینه خارجی پرسپولیس چگونه فراری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 گزینه خارجی پرسپولیس چگونه فراری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید