31 صندوق پیشرفت و عدالت در کشور راه اندازی خواهد شد

به گزارش زمین جهانی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای محرومیت زدایی در منطقه ها مختلف کشور 31 صندوق پیشرفت و عدالت راه اندازی خواهد شد

31 صندوق پیشرفت و عدالت در کشور راه اندازی خواهد شد

کیومرث سرمدی در جمع زمین جهانی گفت:اعتبار حداقل هرکدام از این صندوق ها 2000 میلیارد تومان است که به کاهش محرومیت ها یاری خواهد نمود.

او گفت:در بودجه سال 1401 تفاوت منابع و مصارف از 400هزار میلیارد تومان به 150هزارمیلیاردتومان کاهش پیدا نموده است.

سرمدی درباره طرح های نیمه تمام شهرستان نیز گفت: متاسفانه این طرح ها همچون کمربندی، میراث تلخ هستی هستند که به ما رسیده انداما تکمیل آنان را وظیفه خود می دانیم که از دو محل پیگیر آن هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره تونل گردنه نیز گفت: 800 میلیون تومان اعتبار برای مطالعه این طرح پیش بینی شده است.

سرمدی گفت: شخصا موافق حذف حذف ارز 4200 تومانی نبودم، اما مجلس شرطی را برای این اتفاق مشخص نموده که در صورت تکانه و افزایش یافتن قیمت کالا های اساسی نسبت به شهریور 1400، طرح متوقف گردد.

نماینده اسدآباد درباره عزل و نصب ادارات نیز گفت: دخالتی در عزل و نصب ندارم و تنها در حد مشورت و نظارت به موضوع ورود می کنم.

سرمدی نبود زیرساخت سرمایه گذاری در شهرستان را یک معضل عنوان نمود و گفت: بطور مثال ساخت شهرک فولاد احتیاج به زیرساخت های مهم دارد که احتیاجمند فراهم شدن است و ما ابتدا باید این اقدامات را انجام دهیم.

او گفت: افزون بر 1500 جوان بیکار و بیشتر تحصیل نموده به دفتر ما برای شغل مراجعه نموده اند که نشان می دهد اشتغال از چندسال پیش در شهرستان معضل مهمی بوده و تا به امروز ادامه پیدا نموده است.

زمین جهانی همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "31 صندوق پیشرفت و عدالت در کشور راه اندازی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 صندوق پیشرفت و عدالت در کشور راه اندازی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید