23 هزار مبتلا و 1000 فوتی؛ آمار کرونا در آمریکا طی بیست وچهار ساعت گذشته

به گزارش زمین جهانی، برآوردهای آماری نشان می دهد شمار مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا با افزایش بیست وسه هزار نفری طی یک روز گذشته، به بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر رسیده است.

23 هزار مبتلا و 1000 فوتی؛ آمار کرونا در آمریکا طی بیست وچهار ساعت گذشته

به گزارش گروه بین الملل زمین جهانی، فرایند افزایشی مبتلایان به ویروس کووید19 در ایالات متحده همچنان ادامه دارد و این در حالی است که بخش گسترده ای از افکار عمومی و همچنین سیاسیون آمریکا واکنش دیرهنگام کاخ سفید به شیوع این بیماری را عامل آن می دانند.

برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 23290 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 1015 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 1،816،820 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 105،557 تن افزایش یافت.

پیش از این دانشگاه آمریکایی جانز هاپکینز بامداد یکشنبه گزارش داد که بر اساس برآوردهای خود، شمار مبتلایان قطعی به این بیماری در سراسر دنیا از 6 میلیون نفر عبور نموده است. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که دکتر آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا پیشتر درباره وضع خطرناک این کشور در صورت جواب ندادن درمان های کرونا هشدار داد و گفت موج دوم اجتناب ناپذیر خواهد بود.

نگرانی فزاینده ای در جمع متخصصان درمانی آمریکایی درباره موج دوم شیوع کرونا همزمان با فصل آنفلونزا وجود دارد که در آن صورت سیستم مراقبتهای بهداشتی آمریکا سرنگون خواهد شد. در همین حال جوامع پزشکی و علمی دنیا در حال رقابت برای کشف یک درمان قابل اعتماد برای این ویروس هستند.

طبق آنچه که در رسانه های غربی منتشر شده است، مجموع نظامیان آمریکایی که در جنگ ویتنام کشته شدند، 58 هزار و 220 نفر بوده که هم اکنون قربانیان کرونا در این کشور از تلفات آن در ویتنام فراتر رفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "23 هزار مبتلا و 1000 فوتی؛ آمار کرونا در آمریکا طی بیست وچهار ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 هزار مبتلا و 1000 فوتی؛ آمار کرونا در آمریکا طی بیست وچهار ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید