چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله دوم پلی آف معین شد

به گزارش زمین جهانی، تیم های بسکتبال مس کرمان، مس رفسنجان و کاله مازندران با صعود به مرحله دوم پلی آف 8 تیم مرحله دوم را تکمیل کردند.

چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله دوم پلی آف معین شد

در چارچوب مرحله اول رقابت های پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال، امروز (آدینه) با برگزاری 3 ملاقات و تعیین شدن چهره 8 تیم صعود نماینده به مرحله دوم پلی آف به خاتمه رسید.

در اولین ملاقات شاگردان محمدرضا اسلامی با درخشش ایگور شامکوف توانستند با نتیجه 73 بر 61 شاگردان خسروی را از پیش رو بردارند و ضمن ثبت 2 برد از 3 بازی جواز حضور در مرحله دوم رقابت های پلی آف را کسب نمایند. تیم فولاد سپاهان اصفهان هم با توجه به اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر بسکتبال نتوانست به جمع 8 تیم برتر صعود کند.

در این ملاقات ایگور شامکوف از مس کرمان با کسب 24 امتیاز، 11 ریباند و 2 پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و برترین بازیکن میدان شد. در مقابل فرهاد صبوری از تیم سپاهان اصفهان هم با کسب 18 امتیاز و 4 ریباند برترین بازیکن تیمش شد.

در دومین ملاقات امروز رقابت های پلی آف لیگ بسکتبال، تیم های کاله مازندران و آویژه صنعت پارسا مشهد در بازی سوم به مصاف هم رفتند و در خاتمه این شاگردان موقتی بودند که توانستند با نتیجه 85 بر 76 پیروز بازی سوم باشند تا راهی مرحله دوم پلی آف شوند. تیم آویژه صنعت پارسا مشهد هم که کوشش بسیار کرد تا به جمع 8 تیم برتر برسد ناکام ماند.

در این ملاقات مایک مک کال جونیور از کاله مازندران با کسب 21 امتیاز، 6 ریباند و 8 پاس منجر به گل برترین بازیکن میدان شد. در مقابل لوکا آندوسیچ از تیم آویژه صنعت پارسا مشهد هم با کسب 25 امتیاز، 2 ریباند و 3 پاس منجر به گل برترین بازیکن تیمش شد، اما مانع حذف نماینده مشهد از پلی آف نشد.

در آخرین ملاقات مرحله اول پلی آف که امروز برگزار گردید تیم های مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان مقابل هم قرار گرفتند که مسی ها پیروز شدند با نتیجه 87 بر 73 شاگردان علی توفیقی را از پیش رو برداشتند و به مرحله دوم پلی آف صعود کردند. پالایش نفت آبادان هم که در این فصل با چالش های زیادی رو به رو بود در سومین ملاقات نتیجه بازی را واگذار کرد و حذف شد.

در این ملاقات مجید رحیمیان از مس رفسنجان با کسب 27 امتیاز، 10 ریباند و 2 پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و برترین بازیکن میدان شد. در مقابل رضا رنجبر از تیم پالایش نفت آبادان هم با کسب 11 امتیاز، 10 ریباند و 2 پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و برترین بازیکن تیمش شد، اما مانع شکست تیمش نشد.

تیم های مهرام، ذوب آهن، شیمیدر، شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان، مس کرمان، مس رفسنجان و کاله مازندران 8 تیم صعود نماینده به مرحله دوم رقابت های پلی آف هستند.

بیشتر بخوانید

  • شکست شهرداری گرگان مقابل کاله

زمین جهانی ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله دوم پلی آف معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله دوم پلی آف معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید