پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی بیانیه صادر کرد

به گزارش زمین جهانی، خبرنگاران: پرسپولیس روز های پرالتهابی را در لیگ برتر ایران سپری می نماید. این تیم قهرمانی را به رقیب دیرینه واگذار نموده و حالا بسته به شرایطی ممکن است دستش از رسیدن به عنوان نائب قهرمانی هم کوتاه بماند. همین موضوعات باعث شده تا شایعه قطع همکاری این باشگاه به یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به گوش برسد.

پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی بیانیه صادر کرد

به گزارش زمین جهانی، با این وجود، باشگاه پرسپولیس چنین شایعاتی را رد می نماید. مسئولان این باشگاه که در یکی دو روز گذشته خبر های موجود را تکذیب نموده اند امروز با صدور بیانیه ای رسمی درباره شرایط یحیی گل محمدی شفاف سازی نموده اند. این باشگاه تاکید نمود تصمیمی برای تغییر کادر فنی این تیم ندارد و خبر های مطرح شده شایعه است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در جلسه مدیر عامل باشگاه با سرمربی تیم پرسپولیس، هیچ صحبتی در مورد تغییرات در اعضای کادر فنی مطرح نشده است و در این جلسه تنها به آنالیز عملکرد تیم و بازی های پیش رو تا سرانجام فصل پرداخته شد.

در این خصوص طی حاشیه ای که عنوان شده بود رضا درویش در جلسه چند روز پیش با یحیی گل محمدی پیشنهاد تغییر کادرش را داد که با مخالفت سرمربی فعلی پرسپولیس روبرو شده است! باشگاه اظهار داشت؛ طرفداران هیچگاه به این حواشی توجه نکنند و تنها به بازی های به جامانده تا سرانجام فصل و حمایت خود از تیم بپردازند.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی بیانیه صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی بیانیه صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید