جام حذفی کوتاه ترین راه برای قهرمانی است، پرسپولیس باید جدی باشد!

به گزارش زمین جهانی، بهزاد داداش زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد آغاز رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور گفت: کوتاه ترین جهت برای رسیدن به سهمیه رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا همین بازی های حذفی است.

جام حذفی کوتاه ترین راه برای قهرمانی است، پرسپولیس باید جدی باشد!

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: تقویم بازی های سال جاری به خاطر تغییراتی که کرونا در ابتدای آغاز فصل لیگ برتر رقم زد کار را برای تیم ها سخت کرد اما فکر می کنم باشگاه های لیگ فزونی بخصوص آنهایی که رقابت سختی در میانه های جدول دارند انگیزه زیادی برای خودنمایی در جام حذفی داشته باشند.

او اضافه کرد: تیمی که بازیکنان خوبی در لیست خود داشته باشد دچار خستگی نمی گردد. نیمکت تیم ها در چنین بازی هایی اهمیت پیدا می نماید چون که بازیکنان ذخیره باید بتوانند در موقع لزوم به ترکیب اصلی اضافه شوند.

داداش زاده درباره مدعیان فتح جام حذفی توضیح داد: جام حذفی همواره شگفتی هایی را به همراه داشته است. طبیعی است تیم های عظیم مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال دنبال قهرمانی در این بازی ها هم باشند اما نباید تیم های کم هزینه و کوچک را نیز دستکم گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حریف نسبتاً گمنام سرخپوشان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی تاکید نمود: مس نوین کرمان شاید اسم و رسمی در سطح اول فوتبال کشور نداشته باشد اما آنها کوهی از انگیزه هستند. پرسپولیس باید این بازی را جدی بگیرد تا دچار بحران ناخواسته در ادامه لیگ برتر و آغاز لیگ قهرمانان 2021 آسیا نگردد.

وی در انتها اعلام نمود: جذب بازیکنانی مثل مهدی ترابی و شهریار مغانلو می تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را هم حل نماید. امیدوارم مغانلو خیلی زود پایش به گلزنی باز گردد تا زیر فشار خراب کردن موقعیت های گلزنی قرار نگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جام حذفی کوتاه ترین راه برای قهرمانی است، پرسپولیس باید جدی باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی کوتاه ترین راه برای قهرمانی است، پرسپولیس باید جدی باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید