نماینده مجلس: در ماجرای تاخیر در پرداخت حقوق معلمان ردپای نفوذ وجود دارد ، 700 هزار معلم و خانواده ناراضی در شب عید

به گزارش زمین جهانی، اینکه 700 هزار معلم و خانواده را در شب عید ناراضی و نسبت به نظام بدبین کنیم٬ به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید آنالیز کنیم که مقصر اصلی تاخیر در پرداخت حقوق معلمان٬ آموزش و پرورش بوده و یا سازمان برنامه و بودجه.

نماینده مجلس: در ماجرای تاخیر در پرداخت حقوق معلمان ردپای نفوذ وجود دارد ، 700 هزار معلم و خانواده ناراضی در شب عید

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این احتمال نیز وجود دارد که فردی نفوذی در وزارتخانه یا سازمان برنامه و بودجه وجود داشته باشد که بخواهد به صورت عمدی در جامعه معلمان نارضایتی ایجاد کند.

احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تبادل نظر با دانشجو٬ با اشاره به موضوع تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان اظهار کرد: طی تماسی که روز گذشته با مسئولان وزارت آموزش و پرورش درباره دلیل تاخیر در پرداخت حقوق معلمان داشتم٬ مدعی شدند که سازمان برنامه و بودجه باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد. بعد از آن با سازمان تماس گرفتم و مسئولان این نهاد نیز گفتند که اخلال در سیستم های وزارت آموزش و پرورش به وجود آمده و به ما ارتباطی ندارد.

وی اضافه نمود: اینکه 700 هزار معلم و خانواده را در شب عید ناراضی و نسبت به نظام بدبین کنیم٬ به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید آنالیز کنیم که مقصر اصلی تاخیر در پرداخت حقوق معلمان٬ آموزش و پرورش بوده و یا سازمان برنامه و بودجه. لذا دولت باید به این موضوع به صورت جدی ورود کند تا مقصر اصلی معین گردد

فلاحی ادامه داد: البته این احتمال نیز وجود دارد که فردی نفوذی در وزارتخانه یا سازمان برنامه و بودجه وجود داشته باشد که بخواهد به صورت عمدی در جامعه معلمان نارضایتی ایجاد کند.

وی تاکید نمود: امکان دارد افرادی بخواهند از روی عمد٬ اقدام به ایجاد نارضایتی و تحریک معلمان و فرهنگیان بکنند. کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به همین دلیل بعد از تعطیلات نوروز جلسه ای را برای آنالیز این موضوع با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد نمود.

منبع: عصر ایران

به "نماینده مجلس: در ماجرای تاخیر در پرداخت حقوق معلمان ردپای نفوذ وجود دارد ، 700 هزار معلم و خانواده ناراضی در شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: در ماجرای تاخیر در پرداخت حقوق معلمان ردپای نفوذ وجود دارد ، 700 هزار معلم و خانواده ناراضی در شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید