توزیع روزانه 8 هزار تن مرغ در سراسر کشور

به گزارش زمین جهانی، تهران (پانا) - مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت روزانه حدود 8 هزار تن مرغ در استان های مختلف عرضه می گردد که این رقم جوابگوی احتیاج کشور است.

توزیع روزانه 8 هزار تن مرغ در سراسر کشور

به گزارش مهر، حبیب اسداله نژاد گفت: با توجه به جوجه ریزی مناسب واحدهای مرغداری کمبودی در عرضه مرغ ایام عید و ماه رمضان نداریم.

بنابر آمار در شرایط عادی روزانه 1200 تا 1400 تن مرغ در تهران مصرف می گردد که در ایام عید به سبب ازدیاد سفرها اندازه تقاضا کاهش می یابد، اما رقم دقیقی نمی توان اظهار داشت.

اسداله نژاد ادامه داد: علی رغم افزایش قیمت مؤلفه های فراوری، مرغ زنده در بعضی منطقه ها کمتر از نرخ مصوب عرضه می گردد که با این وجود مغازه داران مکلف به عرضه با نرخ مصوب هستند.

طبق گفته مسئولان انجمن و اتحادیه ها قیمت هر کیلو مرغ زنده 19 هزار و 700 تا 21 هزار تومان است که با این وجود مرغ گرم نباید بالاتر از 31 هزار تومان عرضه گردد، چرا که طبق آمار اعلامی 140 میلیون قطعه جوجه ریزی اجرا شده که با این وجود کسری در تأمین احتیاج بازار نداریم .

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: کمبود یا عدم نظارت از کشتارگاه تا واحد صنفی دلیل اصلی گرانی مرغ در بازار تهران محسوب می گردد چرا که در دیگر استان ها مسئله ای وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "توزیع روزانه 8 هزار تن مرغ در سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع روزانه 8 هزار تن مرغ در سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید