ممنوعیت سفر در تعطیلات خرداد؛ فرمانداری مجوز تردد صادر نمی کند

به گزارش زمین جهانی، تهران (پانا) - سفرهای تعطیلات نیمه خرداد به خواست ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع شد و بنا به اعلام فرمانداری تهران، هیچ مجوزی برای تردد سفر صادر نمی گردد.

ممنوعیت سفر در تعطیلات خرداد؛ فرمانداری مجوز تردد صادر نمی کند

یکی دیگر از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا پیش از ظهر امروز برگزار و مصوبات این جلسه از زبان علیرضا رئیسی، سخنگوی این ستاد اعلام شد. بر این اساس، با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن تعطیلات نیمه خردادماه (14 و 15 خردادماه) قرار داریم، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت که سفر بین استانی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 12 خرداد تا 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد ماه ممنوع گردد.

به دنبال ممنوعیت تردد بین استانی اتخاذ شده، جرایم یک میلیونی برای تردد در شهرهای قرمز و500 هزار تومانی برای شهرهای نارنجی و زرد برقرار است.

همچنین در پی اعلام مصوبات ستاد ملی کرونا در تعطیلات پیش رو، فرمانداری تهران نیز اظهار داشت که از 12 تا 17 خردادماه مجوزی برای تردد در استان ها صادر نمی گردد.

ایمان قربانی، مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای 14 و 15 خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت 11 روز چهارشنبه 12 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تجمع شهروندان تهرانی در مقابل فرمانداری تهران به منظور دریافت برگه تردد بین استانی، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با توجه به نظر ستاد ملی کرونا به فرمانداری تهران مراجعه ننمایند و جهت قطع زنجیره بیماری تعطیلات پیش رودر خانه بمانند و در جهت یاری به کادر پزشکی و پرستاری است با حجم انبوه ورودی بیمارستان ها روبرو نشویم. از شهروندان تهرانی برای کنترل و مهار این بیماری و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از شهروندان خواهشمند است از تردد بین استانی خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ممنوعیت سفر در تعطیلات خرداد؛ فرمانداری مجوز تردد صادر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت سفر در تعطیلات خرداد؛ فرمانداری مجوز تردد صادر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید