مسدودیت جاده هراز از فردا تا 3 روز آینده

به گزارش زمین جهانی، بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، جاده هراز از 21 تا 23 آذر به علت عملیات کارگاه جاده ای مسدود است.

مسدودیت جاده هراز از فردا تا 3 روز آینده

به گزارش گروه مالی زمین جهانی، در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 366 ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 3.6 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین 11.5 درصد، اوج تردد بین ساعت 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعت چهار تا پنج صبح صورت گرفته است و هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعت های مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

بعلاوه آزادراه های کرج - تهران تهران - کرج و کرج - قزوین در استان البرزمحور های دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته اعلام شد.

ممنوعیت تردد به علت عملیات کارگاه جاده ای

برپایه این گزارش، محور هراز (تونل نشل) در استان مازندران، از 21تا 23 آذرماه جاری به صورت 24 ساعته به علت اجرای عملیات انفجار و بازگشایی تونل، محور فوق مسدود است و تردد از محور های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می گردد.

آخرین شرایط محور های شمالی

گزارش مرکز مدیریت راه های کشور می افزاید: در محور های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و جهت رفت و برگشت آزادراه قزوین رشت تردد روان است و محور های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر محور ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پل فردیس تا ساسانی، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج محدوده های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس و نیز محور شهریار- تهران محدوده میدان معادن حکایت دارد.

بعلاوه محور های شهداد- نهبندان، خرم آباد- پلدختر و رباط پشت بادام - بیاضه، شمشک- دیزین، اولنگ- شاهرود، گنجنامه- تویسرکان، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، پونل- خلخال، وازک- بلده، هشتگرد- طالقان و لاسم- ارجمند به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسدودیت جاده هراز از فردا تا 3 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدودیت جاده هراز از فردا تا 3 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید