فعالیت شبانه روزی بعضی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران

به گزارش زمین جهانی، نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی انتظامی با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افتتاح شد.

فعالیت شبانه روزی بعضی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران

به گزارش گروه اجتماعی زمین جهانی، علیرضا زالی در حاشیه افتتاح نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی انتظامی از فعالیت شبانه روزی تعدادی از مراکز تجمیعی در روزهای آینده در تهران اطلاع داد.

وی با اشاره به ظرفیت سازی تازه نیروی انتظامی در راستای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون، گفت: امروز شاهد فصل تازهی از همکاری نیروی انتظامی در راستای مقابله با کرونا هستیم.

زالی، این مرکز را یکصد و نهمین مرکز تجمیعی در تهران عظیم و یکصد و سی و هشتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان تهران اسم کرد که با حضور کادر پرستاری مجرب نیروی انتظامی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران به اسم یک مرکز واکسیناسیون عمومی به ارائه خدمات به شهروندان تهرانی می پردازد.

به گفته وی، این مرکز با ظرفیت روزانه تزریق 500 دوز واکسن به مدار واکسیناسیون تهران عظیم پیوسته است و این ظرفیت در روزهای آینده به تدریج افزایش خواهد یافت و براساس سامانه نوبت دهی واکسیناسیون افراد می توانند به آن مراجعه نمایند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با توجه به افزایش حجم واردات واکسن و حجم سبد واکسیناسیون در روزهای اخیر بر لزوم افزایش مراکز تجمیعی و افزایش تعداد شیفت های موجود تاکید نمود.

زالی با اشاره به افتتاح مراکز تجمیعی تازه واکسیناسیون در تهران یادآور شد: این مراکز تازه ابتدا در شیفت های صبح به مدار واکسیناسیون افزوده می شوند و مراکز تجمیعی قبلی هم بر اساس دستور وزیر بهداشت در دو شیفت فعالیت می نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش اندازه واکسیناسیون شاهد کاهش شیوع بیماری باشیم.

زالی از همکاری نیروی انتظامی از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در حوزه های مختلف نظیر تیم های تلفیقی نظارتی، تحقق شیوه نامه های بهداشتی، اعمال محدودیت های شبانه و سفرهای بین استانی، تخصیص تمام ظرفیت های بیمارستانی و درمانی بهداری نیروی انتظامی در عرصه خدمت رسانی به بیماران کرونایی غیر انتظامی تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فعالیت شبانه روزی بعضی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت شبانه روزی بعضی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید