فراری SF90 با تیونینگ خیره کننده RYFT عرضه شد

به گزارش زمین جهانی، فراری SF90 یکی از محبوب ترین هایپرکارها در میان شرکت های تیونینگ است که اغلب آپشن های زیادی برای استایل متفاوت و بهبود آیرودینامیکی روی آن اعمال می نمایند. اکنون جدیدترین موردی که به این روند پیوسته کمپانی RYFT است که نسخه تیونینگ شده این خودروی سوپراسپرت را با کیت استایل نسخه رقابتی (Competition Edition) و قیمت 601 هزار و 295 دلار عرضه نموده است.

فراری SF90 با تیونینگ خیره کننده RYFT عرضه شد

این پکیج شامل بیش از 20 بخش فیبر کربن، یک اگزوز دست ساز و مجموعه ای از چرخ های پرداخت شده با پره های Y-شکل است که به طور کامل قوس چرخ ها پر می نمایند. به گفته شرکت تیونر، این به روزرسانی ها فقط نمایشی نیستند، بلکه با استفاده از فرآیند طراحی نئو سی اف دی (NeoCFD) این شرکت، عملکرد آیرودینامیکی خودرو را هم بهبود داده اند. ادعایی که در آزمایش ها هم آزمون خود را پس داده است.

قطعات نو شامل یک اسپلیتر تازه با الهام از 488 GT3 Evo، کاناردهای L-شکل، گلگیرهای جلوی دارای هواکش، الحاقات رکاب جانبی برگرفته از Scuderia 16M، بال عقب دو تکه اکتیو، پوشش نو موتور، و دیفیوزر بازطراحی شده با پره های بزرگتر است.

بال عقب به تنهایی به وسیله یک مدل پلی کربنات در مقیاس واقعی آزمایش شد و نشان داد که هنگام حرکت با سرعت 299 کیلومتر بر ساعت می تواند بیش از 363 کیلوگرم نیروی رو به پایین اضافی ایجاد کند. در بخش عقب خودرو، اگزوز مسابقه ای دست ساز دارای لوله اگزوز دوگانه و بیضی-شکل از جنس تیتانیوم (مشکی یا آبی) یا فیبر کربن، همراه با سپرهای حرارتی کولار است.

از نظر استایل، نتیجه به میزان کیت بدنه با طراحی منصوری (Mansory) خشن و وحشی نیست، اما ظرافت رویکرد نویتک (Novitec) را هم در طراحی ندارد. کیت RYFT باعث می گردد که SF90 بیشتر شبیه به یک مدل کارخانه ای قدرتمند، از جمله اسپشیاله (Speciale) آینده به نظر برسد.

با وجود ظاهر تهاجمی، RYFT هیچ ارتقای عملکردی ندارد و همچنان با مجموعه هیبریدی عرضه می گردد که در مجموع 986 اسب بخار را به وسیله یک موتور درون سوز 4.0 لیتری V8 تویین-توربو و سه موتور الکتریکی ارائه می دهد.

قیمت خود کیت کامپتیشن ادیشن از 90 هزار دلار آغاز می گردد، اما همان طور که اشاره شد، خرید یک نسخه کامل فراری SF90 همراه با تیونینگ نو RYFT برای مشتریان 601 هزار و 295 دلار هزینه دارد.

عکس ها: تیونینگ نو RYTF برای فراری SF90

Credit: RYTF

منبع: Carsoops

منبع: دیجیکالا مگ

به "فراری SF90 با تیونینگ خیره کننده RYFT عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراری SF90 با تیونینگ خیره کننده RYFT عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید