سفر به ایتالیا، کشور چکمه ای ، هزینه سفر و معرفی جاهای دیدنی

به گزارش زمین جهانی، در این مطلب، راهنمای سفر به ایتالیا را برایتان آماده کردیم، همراه با معرفی جاذبه های گردشگری ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا، علاوه بر این از هزینه سفر به ایتالیا و راه های صرفه جویی نیز برایتان گفته ایم. اگر شما از جمله افرادی هستید که علاقه دارید در سفرهای خود غذاهای بسیار خوشمزه را امتحان کنید و یا از تماشای های طبیعی مقصد بازدید نمایید و اطلاعاتی را درباره پیشینه تاریخی آن کشور به دست آورید ما به شما ایتالیا را پیشنهاد می کنیم. این کشور زیبا و مجذوب نماینده یک مکان خوب برای گردشگران می باشد. بدون اغراق اگر کسی بدون تماشا ایتالیا روزگار خود را بگذراند چیزی را از دست خواهد داد که شاید هیچ جایگزینی را برای آن نتوان یافت. کسانی که حداقل یک بار به این کشور سفر نموده اند به درستی مطلبی که ذکر کردیم اذعان می نمایند. براساس همین موضوع ما کوشش می نماییم در این مقاله به کمی از محاسن ایتالیا بپردازیم و مسائلی را که برای مسافران کاربردی باشد عنوان کنیم پس اگر علاقه مندید که در این لذت شریک باشید مقاله ما را تا خاتمه مطالعه کنید. ایتالیا منظره ها و محیط طبیعی بسیار مجذوب نمایندهی را در خود مخفی نموده است از زمین های وسیعی که زیر کشت انگور هستند تا خیابان های قدیمی و کهن شهر رم ،شهر زیبای ونیز و cinque و در کنار این ها جاذبه های طبیعی بخش جنوبی ایتالیا را هم بی افزایید.تمامی این موارد این کشور را به محلی عالی برای مسافران تبدیل نموده است. پس اگر از نظر مالی توانایی لازم را دارید حتما به این شهر زیبا سری بزنید. برای اقامت در ایتالیا نمی توان زمان مشخص کرد یعنی در واقع هر چقدر در این مکان بمانید بازهم چیزی را خواهید یافت که به تماشاش بروید و از آن بازدید کنید و از طرفی دیگر زندگی در کشور ایتالیا آرام و روان جریان دارد و با سفر به آن شما ناخداگاه در این جریان سیال غرق خواهید شد و لذت بسیاری را از آن خواهید برد پس تا جایی که می توانید سفر خود را طولانی نمایید.

سفر به ایتالیا، کشور چکمه ای ، هزینه سفر و معرفی جاهای دیدنی

هزینه سفر به ایتالیا

هزینه اسکان در سفر به ایتالیا

اگر مایل به سفر به کشور ایتالیا هستید باید از هزینه سفر به ایتالیا خبر داشته باشید، اینکه بدانید هزینه اقامت در این کشور به نسبت بالاست و این نرخ قیمت ها حتی در شهر هایی که بزرگتر هستند به همان اندازه بالاتر می رود. در این کشور مشاهده می شود که هزینه اقامت در هتل ها بسیار زیاد است و در کنار آن اتاق هایی هم که برای اسکان کرایه داده می شود هزینه های بالایی را از مسافران مطالبه می نماید چیزی در حدود 25 تا 60 یورو،که به نسبت مبلغ زیادی است.حتی گاهی مشاهده می شود که هزینه اتاق هایی خصوصی به مبلغ 65 تا 90 یورو می رسد که باید در ازای هر شب اقامت پرداخت شود.این در حالی است که در صورتی که اتاقی با دو تخت کرایه کنید تنها مبلغی معادل 70 یورو و یا گاهی بیشتر از این اندازه را برای هر شب می پردازید. اما در این میان نکته قابل تاملی وجود دارد ،اگر شما برای اسکان منطقه های در جنون ایتالیا را انتخاب کنید مبالغ کمتری را برای اقامت پرداخت خواهید نمود.اکنون با یک مثال این موضوع را برای شما شفاف تر می کنیم. اگر شما یک اتاق را در قسمت جنوبی ایتالیا انتخاب کردیدهزینه شما برای هر شب اقامت در این اتاق تنها55 یورو خواهد بود که به نسبت رقم هایی که پیش از آن گفتیم مبلغ بسیار کمتری است. یکی از راه چاره هایی که باعث می شود هزینه ها شما به نسبت کمتر شود ،کرایه کردن یک آپارتمان و یا یک اتاق تکی از کردم بومی این کشور است که مبلغی کمتری را از شما دریافت خواهند نمود.در صورتی که قصد دارید روزهای بیشتری را در این کشور زیبا بمانید ما این راه چاره را به شما پیشنهاد می دهیم.

هزینه غذا در سفر به ایتالیا

شما در ایتالیا به آسانی می توانید مکان های رابیابید که برای شما غذاهای لذیذ مهیا مینمایند و در کنار آن هزینه های بسکمک را از شما دریافت می نمایند.این مسئله یک موضوع عادی در این کشور خواهد بود.اگر می خواهید ارزان تر رفتار کنید می توانید در یک روز تنها با پرداخت مبلغ 14 یورو خود را سیر کنید ولی نکته اصلی اینجاست که اگر پا به یک رستوران های ایتالیایی بگذارید و تصمیم به خوردن یک وعده غذا بگیرید شاید چیزی در حدود 123 یورو از اندوخته مادی سفرتان کسر شود.حال نکته ای جالب در این میان مطرح می شود این که شما در کجا اقدام به خوردن این غذای گران می کنید اگر محلی که رستوران خود را انتخاب کرده اید یک مکان لوکس باشد که جهانگردان به آن جا زیاد رفت و آمد می نمایند مبلغی که پیش از این گفتیم عدد درستی نخواهد بودو حدودا 9 یورو بیشتر از آن باید بپردازید.در صورتی که علاقه مند به خوردن غذاهای حاضری و سریع هستید یعنی چیزی مثل اسنک ها و یا پیتزا ها هزینه نهایی شما چیزی برابر 2الی 4 یورو خواهد بود و حتی گاهی همین غذاهای فست فود برای شما 9 یورو آب می خورندو مجبورید برگ خرید آن را پرداخت نمایید.در برخی مکان ها ممکن است به علت سردی هوا و یا اینکه علاقه مندی خودتان برای روی زمین نشستن وسیله ای را درخواست نمایید و یا در کنار غذای خود به تکه ای نان اضافه احتیاج پیدا کنیدو مواردی مشابه این ها ،در تمامی آنچه اشاره نمودیم شما هزینه ای مازاد بر مبلغ اصلی را متحمل می شوید و این اندازه می تواند 3 یورو محاسبه شود. اگر بخواهید هزینه های سفر خود را در زمینه خوراک کاهش دهید می توانید این کار را به سادگی انجام دهید کافی است تصمیم بگیرید دست به پخت و پز بزنید ،بله درست است،آشپزی کنید تا هزینه کمتری را پرداخت کنید ،در طول یک هفته که شما آشپزی می کنید برای خرید مواد اولیه ای که احتیاج دارید مبلغ 45 الی 64 دلار را باید بپردازید که نسبتا هزینه ای مناسب محسوب می شود.

هزینه حمل و نقل در سفر به ایتالیا

از مواردی که در ایتالیا برای رفت و آمد شما به مکان های مختلف در سفر به ایتالیا توصیه می کنیم، ایستگاه ها و خطوط بزرگ راه آهن است، البته اگر این سفر ها داخل شهر می باشد.اگر شما اقدام به استفاده از قطار های سریع السیر یا یورو استار کنید به ازای هر سفر که انجام می دهید مبلغی معادل 35 الی 65 یورو خواهید پرداخت ولی اگر این قطار ،منطقه ای باشد هزینه شما بسیار کمتر خواهد بود چیزی در حدود 6 تا 23 یورو ،بله درست است به همین کمی.در کنار این قطار ها می توان به مترو و یا اتوبوس ها اشاره نمود که هزینه های به مراتب کمتر را به دوش شما می گذارندتنها 2 یورو پس می توان نتیجه گیری کرد که استفاده از وسایلی که عمومی هستند در کشور ایتالیا بسیار مناسب تر خواهید بود و اندازه کمتری از پول شما را صرف حمل و نقل می نماید.در کنار همه مواردی که ذکر کردیم ممکن است شما زمان زیادی را در اختیار نداشته باشید و احتیاجمند این باشید که با هزینه ای بیشتر در زمان خود صرفه جویی نمایید در این هنگام به شما ryanair و easyjet را پیشنهاد می نماییم که با توجه به سرعت خوب، هزینه مناسبی را از شما خواهند گرفت.پس بسته به اینکه چه احتیاجی دارید می توانید هر یک از این گزینه ها را انتخاب نمایید فقط کافی است تحقیقات لازم را انجام دهید و در کنار آن هدف خود را نیز شناسایی کنید.

هزینه سفر به ایتالیا گردش در آن

در کشور ایتالیا شاهد موزه ها و جاذبه های جهانگردی بسکمک برای مسافران هستیم اگر شما قصد دارید از جاهای تماشای ایتالیا تماشا نمایید مسلماً مطلع هستید که باید هزینه ای را به مسئولان آن مکان پرداخت کنید در بیشتر مواقع این هزینه چیزی بین 13 یورو تا 18 یورو است ولی این مربوط به زمانی است که شما به تنهایی به این بازدید بروید و احتیاجی به همراهی فردی به عنوان لیدر در این گردش نداشته باشید چرا که اگر این قصد را دارید باید بدانیدکه هزینه سفر به ایتالیا شما به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا خواهید و شاید به 60 الی 75 یورو هم برسد.

نکاتی برای صرفه جویی در هزینه سفر به ایتالیا

هزینه سفر به ایتالیا، نان سرو شده در رستوران

یکی از نکاتی که در اغلب رستوران های در ایتالیا مشاهده می شود این است که برای میهمانان خود در سر میز تعدادی نان می گذارند و اغلب مردم در مقابل این کار چیزی نمی گویند ولی بهتر است که مطلع باشید که در صورت قبول این نان در آخرکار، یعنی درست در زمانی که شما می خواهید مبلغ را پرداخت کنید هزینه آن به صورت حسابتان اضافه می شود و به نوعی مجانی نخواهد بود پس اگر احتیاجی به نان ندارید بهتر است به پیشخدمت اعلام نمایید تا آن ها را از روی میز بردارند.

هزینه سفر به ایتالیا، آب

آب از جمله موردی است که هرگز نمی توان با قطع مصرف آن سعی در کم کردن هزینه ها نمود ولی نکته ای در این جا قابل تامل است توجه به آبی است که مصرف میکنید،بهتر است آب هایی که به صورت بطری ارائه می شوند را استفاده نکنید زیرا بر هزینه های سفر شما می افزایند،بهتر است یک جای آب با خود به همراه داشته باشید و از مکان هایی که در تمامی سطح شهر آب آشامیدنی عرضه مینمایند ظرف خود را پر کنید این گونه هزینه ای مازاد به شما تحمیل نخواهد شدو. از سلامت این آب ها اطمینان داشته باشید و با دلی آرام آن ها را استفاده نمایید.

هزینه سفر به ایتالیا، غذا

پیش از این ذکر کردیم که ایتالیا شهر ارزانی در حوزه غذا نیست و برای صرف یک وعده غذایی مبالغ بالایی را باید بپردازید اما اگر باز هم علاقه مندید که این هزینه ها تا جای امکان قرون به صرفه تر کنید بهتر است از غذاهایی مانند پیتزا و پانینی بهره ببرید زیرا برای خرید این ها تنها چند یورو کافی خواهد بود . شما با خوردن غذایی لذیذ می توانید هزینه ای کمتر را هم پرداخت نمایید. بنابراین در محاسبه هزینه سفر به ایتالیا، غذا را نباید فراموش کنید.

هزینه سفر به ایتالیا و اسکان در آن

همیشه می توان راه هایی یافت که در هزینه ها صرفه جویی شود، ذکر کردیم که ایتالیا تقریبا شهری گران به شمار میرود در بیشتر زمینه ها مانند اسکان محل های اقامتی، بنابراین باید در پی صرفه جویی در هزینه سفر به ایتالیا بود. اگر شما خواهان این هستید که هزینه را کم کنید ما پیشنهاد ویژه ای برای شما خواهیم داشت.بسکمک از مسافران هنگامی که به این کشور سفر می نمایند به مراکز خدمات رسانی مانند couchsurt و یا airbnb سری می زنند و از این طریق با مردم بومی که اقدام به اجاره محل برای اسکان می نمایند آشنا می گردندو ازاین طریق به اجاره محلی برای اقامت خود دست می زنند تا از این راه اندکی در هزینه های سفر خود تخفیفی حاصل نمایند چرا که بیشترا این افراد مکان هایی با هزینه های به نسبت کم و ارزان را در اختیار جهانگردان می گذارند حتی گاهی پولی رابرای این کار دریافت نمینمایندپس این گزینه مورد مناسبی برای کم کردن مبلغ مورد احتیاج برای سفر شما خواهد بود. بنابراین از موارد ریزی که جزو هزینه سفر به ایتالیا هستند غافل نشوید.

کارهایی که باید در ایتالیا انجام دهید

کارناوال ونیز

در ونیز هر ساله به مدت 10 روز و درست در ماه فوریه پیش از آغاز جشن های رسمی کارناوالی به راه می افتد که یکی از جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا است. اگر بخواهیم به زمان و علت این کارنوال بپردازیم باید بگوییم که در چندین سال پیش و به دست یکی از گرو های حزبی در ایتالیا ایجاد شد.یکی از نکات جالب توجه این است که مردم نیز می توانند در راستای برپایی این کارنوال اقدام نمایند حتی شما که به عنوان جهانگرد به این شهر می روید می توانید با پرداخت مبلغی به این امر کمک رسانید. برنامه ریزی،به این مسئله بسیار توجه کنید؛هنگامی که کارناوال ها ایجاد می شوندنکته که بسیار مورد اهمیت واقع می شود هزینه ها است چرا که در این موقع همه چیز به شکل صعودی در ونیز بالا می رود،پس اگر شما خواهان سفر به این منطقه و ملاقات کارناوال هستید باید برای خود برنامه ریزی مالی دقیقی داشته باشید تا به مشکل بر نخورید.

گردش در ونیز

تنها نکته فزونی در شهر ونیز کارناوال نیست بلکه مکان های بسکمک و جاهای تماشای ایتالیا برای گردش شما مناسب و عالی هستندولی باز هم دقت کنید هزینه های مالی در این شهر به نسبت بالاست. یکی از چیز هایی که اگر به ونیز آمدید نباید از دست بدهید قایق سواری است که جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا است. این شهر زیبا به کانال های آب خود معروفیت دارد و به همین خاطر همیشه قایق هایی برای گشت و گذار مسافران حاضر و آماده هستند تا برای آن ها سفری لذت بخش و خاطره انگیز را رقم بزنند.آیا به محیط های شاعرانه و حتی عاشقانه برای صرف وعده غذایی خود علاقه دارید؟ برترین ها در این زمینه را در ونیز تجربه کنید،یک شام رویایی در محیط خاص،پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

سفر به پمپی

زمانی در منطقه در ایتالیا آتش فشان های فعالی وجود داشت که با فعالیت خود سبب شده بود که مردم از این ناحیه فراری شوند امروز بر بستر خاکسترهای این آتشفشان می توان آثاری از شهر قدیمی پمپی را یافت . با پا گذاشتن به این ناحیه افراد تا حدودی در زمان سفر می نمایند و به دوره ای نزدیک مش وند که هنوز زندگی در این شهر جریان داشت و روح زندگی به نوعی در این محل حس می شد..اگر علاقه مند به ملاقات این مکان تاریخی هستید با برنامه و اختصاص یک روز از سفر خود به این ناحیه بیایید و با گشت و گذار در داخل خانه های آن نظاره گر گذر تاریخ بر آن ها شوید بعلاوه در دیوار های به جا مانده از این شهر می توانید نقاشی هایی را مشاهده کنید که دقایق زیادی فکر شما را درگیر خواهد کرد.

کنجکاوی در رم

شما در شهر رم راز و رمز های بسکمک را مشاهده می کنید در همه جای این شهر، در خیابان های آن که وسعت چندانی ندارند و تاریخی هستند می توانید چیزهایی جالبی را پیدا کنید، جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا را. در شهر رم مکان های مجذوب کننده زیادی وجود دارد که شاید نتوان از همه آن های بازدید نمود پس اگر اهل سفر هستید و امکان سفر را دارید بهتر است که یا زمان بیشتری را در این شهر بمانید و یا بازهم در آینده سری به این جا بزنید.در قسمت غربی رودخانه رم محله ای وجود دارد این محله که حالت دانشجویی دارد به نام trastervere شناخته می شود و شما می توانید در بازدید از آن انرژی و احساس خوبی را برای ادامه سفر خود ذخیره نماییدبعلاوه در این محله مواد غذایی به نسبت ارزان تر است و می توانید غذاخوری هایی با قیمت خوب بیابید.

بازدید از سیه نا (siena)

اغلب جهانگردانی که به این منطقه سفر می نمایند به شهر سیه نا هم سری می زنند و در بیشتر مواقع همه آن ها باز هم علاقه مند بازدید از این شهر هستند و اذعان می نمایند که این شهر بسیار زیبا است و دارای زوایای پنهانی برای مسافران . درواقع این شهر یکی از جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا است. اصطلاح رایج piazza del campo در واقع به مکانی اطلاق می شود که در فصل تابستان محلی برای انجام مسابقات اسب سواری خواهد بود این شهر چندین مسیر مختلف در حوالی piazza del campo دارد و می توان از آن ها برای تماشای مسابقات بهره برد.شهر سیه نا به جا مانده از قرون وسطاست که مسئولان آن به خوبی توانسته آن را از گزند حوادث زمانه مصون نگه دارند. بنابراین در سفر به ایتالیا بازدید از این منطقه را که یکی از جاهای تماشای ایتالیا ست، از دست ندهید.

پیدا روی در cinque terre

یکی از منطقه ها بکر و در عین حال پیچیده در ایتالیا Cinque terre است که یکی از جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا هم هست. این محل از 5 قسمت مختلف تشکیل شده است و موقعیت قرار گیری آن در غرب ایتالیا و در بخش ساحلی آن است. قسمت های مختلف این منطقه همگی بر بالای کوه واسع شده اند و بیشترا به همین علت دارای شیب های تندی هستندولی این خود سبب شده این منطقه در دید عموم جهانگردان بسیار خاص باشد و آن هارا برای بازدید از این محل مشتاق تر نماید.از مواردی که شما می توانید در Cinque terre باغ های انگور می باشد که در فصول خاص آن در سر تاسر آن ها رزهای انگور خودنمایی می نمایند.اگر به این محل سری زدید حتما اندکی در محیط پاک و طبیعت آن قدم بزنید تا روح شما احساس طراوت و تازگی داشته باشد.کسانی که در این منطقه به خوردن غذا می پردازند باید بدانند سس معروفی که در تمام جهان شهره است یعنی سس pesto در این جا به صورت کاملا تازه سرو میشود و تماما از مواد خوب و بکر تهیه می شود.هر یک از بخش های تشکیل دهنده این منطقه ساختاری به نسبت متفاوت دارند و اگر زمان کافی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از این منطقه که یکی از جاهای تماشای ایتالیا است و از همه آن ها تماشا کنید و هیچ کدام را از دست ندهید.

ساحل amalfi

در صورتی که شما به cinque terre سری زده باشید می توانید به قسمت جنوبی آن رفته و از amalfi که یکی از جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا است هم بازدید نمایید گرچه این ساحل در مقایسه با cinque terre کمتر شناخته شده است ولی در نوع خود بسیار زیبا و چشمگیر است و شما می توانید در آن اوقاتی خوش را تجربه نمایید.این ساحل عالی در شهری واقع در دامنه کوه و در نزدیکی دریا واقع شده است. در آن طرف ساحل amalfi شما دریایی را مشاهده می کنید که شاید بتوان گفت در زیبایی بی نظیر است دریایی به رنگ لاجوردی که آبی بسیار خنک و خوب دارد.رفتن به این ساحل را در برنامه سفر خود قرار دهید چرا که این ساحل محلی عالی برای جهانگردان محسوب می شود . بنابراین در سفر به ایتالیا بازدید این منطقه را از دست ندهید.

دریاچه ها

هنگامی که به سمت شمال کشور ایتالیا حرکت نمایید ملاحظه میکنید که دریاچه هایی بسیار زیبا در این منطقه هستند که محل مناسبی برای بازدید شما خواهند بود از برترین این دریاچه ها می توان به como را معرفی نمود که جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا است.این دریاچه در واقع به مکانی برای سرگرمی خوش گذرانی معروفیت دارد و اغلب پذیرای حضور افرادی معروف است که برای گذراندن اوقات فراغت خود به این منطقه سری می زنند.از مواردی که شما با حضور در این ساحل به آن دست می یابید می توان به پیاده روی کردن در حوالی دریاچه ،تماشا ویلاهایی که در اطراف ساخته شده ،مشاهده منظره ها خاص و زیبا و بعلاوه سرگرمی کردن در داخل دریاچه اشاره نمود.ملاقات این منطقه را از دست ندهید.

گردش در فلورانس

اگر به ایتالیا سفری داشته باشید محال است که فلورانس را در فهرست بازدید های خود قرار نداده باشید چرا که این شهر بسیار زیبا و خاص در تمامی دوران ها به عنوان مکانی عالی برای جهانگردی محسوب می شده و هیچ بیننده ای از ملاقات آن سیر نخواهد شد و یکی از جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا نیز است. در این شهر شما می توانید از چیز های خاص بهره مند گشت مانند غذاهایی لذیذ، ساختمان هایی با قدمت زیاد و تاریخی،موزه های دارای آثار خاص وخیابان هایی باریک و کوچک و بسکمک از موارد دیگر.اگر به فلورانس سری زدید از بستنی های آن غافل نشوید زیرا در این شهر می توانید خاص ترین آن را میل کنید در زبان ایتالیایی به بستنی gelato گفته می شود. پس اگر جایی این کلمه به گوش شما خورد بهتر است با آن آشنایی داشته باشید. بنابراین در سفر به ایتالیا بازدید این منطقه را از دست ندهید.

پاشنه ایتالیا

نقشه هر کشوری را به یک چیز خاص ممکن است نسبت دهند، ایران گربه و یا ایتالیا که به کفشی پاشنه بلند شباهت دارد،اگر به این کفش پاشنه بلند و یا چکمه سری زدید یادتان باشد که حتما به قسمت جنوبی ایتالیا یعنی به salento سری بزنید این بخش که انتهایی ترین مکان در جنوب ایتالیا محسوب می شود در نقشه در قسمتی واقع شده که به عنوان پاشنه کفش خوانده می شود. پس به این منطقه هم سری بزنید تا از باغ هایی میوه و سبزی آن تماشا نمایید ،محصول میوه و گیاهان این منطقه بسکمک از بخش های ایتالیا را تامین می نماید.مردم در این منطقه دارای زندگی سنتی و به نسبت آرامی هستند و شما می توانید با رفتن به این قسمت از این نوع زندگی مردم تماشا کنید و با آن ها احساس نزدیکی بیشتری پیدا کنید.

غذا خوردن در سیسیل

یکی از مواردی که شهر سیسیل به آن شهره است مافیا می باشد اما این تنها علت معروفیت آن نیست بلکه نوع آشپزی که مردم این ناحیه دارند به خودی خود آن را خاص و قابل توجه می نماید.اگر خواهان خوردن خوراکی هایی بسیار لذیذ هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به این منطقه سری بزنید.

Attend settimana santa

در ایتالیا به آخرین هفته از هر تایم مقدس یک نام خاص اطلاق میشود Attend settimana santa نامی است که برای آن بر می گزینند. در این زمان می توان در همه جای کشور ایتالیا مردمی را مشاهده نمود که گردهمایی های را تشکیل داده اند و تعداد بسیار زیادی از آن ها با همدیگر همراه شده اند.اگر بخواهیم چند شهر خاص را نام ببریم می توانیم پولیا،آبروتزو و سیسیل را ذکر نماییم.یکی از زمان های مهمی که این گردهمایی ها انجام میگیردعید پاک است که در روز یکشنبه می باشدو مجری آن پاپ است .

بازدید از آلبروبلو(alberobello)

یکی از روستاهای زیبا که وسعت چندانی هم ندارد ولی یکی از برترین و مجذوب کننده ترین روستاهای ایتالیا است alberobello می باشد این مکان که به عنوان اثر تاریخی در فهرست یونسکو به ثبت رسیده است مکان های تماشای بسکمک را در خود جای داده است.در روستای alberobello موزه های متنوعی هم وجود دارد که پذیرای بازدید شما جهانگردان عزیز می باشد. مسافران می توانند با سر زدن به این روستا از رستوران های عالی آن که همگی غذاهای لذیذی را سرو مینمایند ساعاتی خوش را بگذرانند. بعلاوه برای افراد یکه اهل خرید هستند این مژده را داریم که در این مکان مرکز خریدی نیز ساخته شده که می توانید در آن بگشت و چیزهای مورد علاقه خود را بخرید. بنابراین در سفر به ایتالیا بازدید این منطقه را از دست ندهید.

بازدید از موزه واتیکان

یکی از موزه هایی که به شما پیشنهاد می کنیم ملاقات از آن را به هیچ وجه از دست ندهید موزه تاریخی واتیکان است که یکی از جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا هم هست. این موزه که منتسب به قرن شانزدهم میلادی است و ساختمان آن بسیار بزرگ است و معماری خاص و پیجیده ای دارد و در زمینی با وسعت خیلی زیاد بناشده است.در موزه واتیکان مسئولان در حفظ و نگهداری آثار تاریخی و ارزشمند زیادی کوشش می نمایند که در دید عموم قرار می گیرد و شما نیز می توان از تماشا آن ها نهایت استفاده را ببرید.اگر به این مکان آمدید و خواهان این هستید که از همه جوانب این ساختمان و وسایلی که در آن است مطلعی کامل را بدست آورید به شما پیشنهاد می کنیم که از راهنمای آن بهره ببرید که جهت بهره مندی مسافران به خدمت گمارده شده اند.

کلیسای di santefision

یکی از کلیساهای مشهوری که در منطقه کالکمک واقع شده است کلیسای di santefision می باشد و یکی از جاذبه های جهانگردی ایتالیا و جاهای تماشای ایتالیا. این کلیسا از نظر پیشینه تاریخی بسیار غنی است و همیشه مورد بازدید افراد بسکمک قرار میگیرد که یکی از ارکان مهم جهانگردی در این شهر هم به شمار میرود. بنابراین در سفر به ایتالیا بازدید این منطقه را از دست ندهید.

منبع: همگردی

به "سفر به ایتالیا، کشور چکمه ای ، هزینه سفر و معرفی جاهای دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ایتالیا، کشور چکمه ای ، هزینه سفر و معرفی جاهای دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید