رونمایی از 7 تاکسی گردشگری یزد در هفته دولت

به گزارش زمین جهانی، هفت خودروی تازه گردشگری در هفته دولت به استان یزد اضافه می گردد.

رونمایی از 7 تاکسی گردشگری یزد در هفته دولت

جلال دهقان مدیر شرکت تاکسی گردشگری استان یزد با بیان اینکه هم اکنون 27 تاکسی ویژه حمل و نقل گردشگران در این استان فعالیت می نمایند، گفت:

یزد، سومین استان گردشگرپذیر کشور محسوب می گردد و این در حالی است که در حوزه حمل و نقل، ساماندهی خوبی ندارد، لذا تمرکز فعالیت در این حوزه در دستور کار نهاده شد.

وی با بیان این که شرکت تاکسی گردشگری اولین شرکتی است که در سطح کشور مجوز حمل و نقل گردشگری اخذ نموده است، اضافه نمود:

با توجه به این که بافت تاریخی یزد به تازگی ثبت جهانی شده است، قطعاً گردشگران بیشتری به استان سفر خواهند کرد، لذا ضروری است که اقداماتی برای ارائه هر چه بهتر خدمات به گردشگران انجام گردد.

دهقان ادامه داد که در راستای تحقق این هدف، تفاهم نامه ای بین شرکت تاکسی گردشگری، سازمان میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید به صورت سه جانبه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل گردشگری منعقد شده است.

مدیر شرکت تاکسی گردشگری استان گفت که تا به امروز تعداد 40 نفر متقاضی برای فعالیت در این حوزه مراجعه داشته اند که پس از انجام مراحل اداری و کسب تاییدیه از سوی میراث فرهنگی و حوزه بار و مسافر در تاکسی گردشگری فعالیت خود را شروع نموده اند.

وی بعلاوه اعلام کرد که صندوق کارآفرینی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل گردشگری، وام با کارمزد چهار درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می نماید و افراد مشمول دریافت وام باید ضمن تاییدیه از سوی تاکسی گردشگری به وسیله سازمان میراث فرهنگی نیز تایید صلاحیت شوند و سپس به صندوق کارآفرینی معرفی می شوند.

دهقان گفت که مقدار تسهیلات برای متقاضیان خودرو را 80 درصد قیمت آن است و 20 درصد مابقی نیز آورده خود افراد متقاضی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه و رونمایی از هفت دستگاه خودرو تازه در هفته دولت، اضافه نمود:

چند دستگاه خودوری تشریفاتی نیز قرار است به ناوگان حمل و نقل گردشگری اضافه گردد که شرایط خرید برای متقاضیان، پرداخت وام تا سقف 100 میلیون تومان بوده و مابقی مبلغ نیز باید از سوی خود افراد پرداخت گردد.

دهقان در سرانجام از افرادی که مایل هستند در زمینه حمل و نقل گردشگری فعالیت نمایند دعوت به همکاری کرد و اضافه نمود:

این افراد می توانند به دفتر شرکت واقع در خیابان مسجد جامع مراجعه و مدارک مورد احتیاج را ارائه دهند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "رونمایی از 7 تاکسی گردشگری یزد در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 7 تاکسی گردشگری یزد در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید