رئیسی: دست دلالان نهاده های دامی باید قطع گردد

به گزارش زمین جهانی، ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه آزمایش شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان نهاده شد و گفت: باید دست دلالان قطع و نهاده های دامی راحت و بدون مشکل و واسطه در اختیار دامداران قرار بگیرد.

رئیسی: دست دلالان نهاده های دامی باید قطع گردد

به گزارش گروه استان های زمین جهانی، ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه آزمایش شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان نهاده شد و گفت: باید دست دلالان قطع و نهاده های دامی راحت و بدون مشکل و واسطه در اختیار دامداران قرار بگیرد.

وی گفت: دولت در این حوزه و سایر بخش ها در حال کوشش برای برطرف مسائل و مسائل است از این رو دامداران و کشاورزان نباید امید خود را از دست بدهند.

رئیسی گفت: کشاورزان و دامداران هرکاری که در راستای فراوری انجام می دهند، یک گام در جهت توسعه کشور و رونق فراوری برداشته اند از این رو کارهای کشاورزان و دامداران امروزه برای کشورمان قدرت فراوری می نماید.

رئیس جمهور با اشاره به موضوع واردات نیز گفت: افرادی که اعلام می نمایند که باید گوشت و محصولات کشاورزی را از خارج از کشور وارد نمایند به استقلال ایران اعتقادی ندارند.

رئیسی بیان نمود: باید هر محصول کشاورزی در داخل کشور ولو با هر زحمتی فراوری گردد البته ممکنه است در ابتدا هزینه ها بالا برود اما به مرور زمان هزینه ها کاهش می یابد اما این فرایند به استقلال کشاورزی کشور یاری می نماید.

وی گفت: از سوی دیگر دولت باید دسترسی کشاورزان و دامداران را به مواد مورد نیازشان ازجمله نهاده ها تسهیل کند.

رئیسی بعلاوه از گلزار شهدای این روستا نیز بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیسی: دست دلالان نهاده های دامی باید قطع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: دست دلالان نهاده های دامی باید قطع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید