داینو کرایسیس احتمالا یکی از بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس خواهد بود

به گزارش زمین جهانی، اگر بخواهیم در نظر بگیریم که بنر تبلیغاتی این سرویس در کنسول پلی استیشن 5 معنایی دارد، احتمالاً بتوانیم بگوییم که بازی Dino Crisis که برای پلی استیشن 1 عرضه شده است، یکی از بازی هایی خواهد بود که به بخش پریمیوم این سرویس خواهد آمد زیرا تصویر شخصیت رجینا (Regina) از این بازی در بنر تبلیغاتی این سرویس دیده می گردد.

داینو کرایسیس احتمالا یکی از بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس خواهد بود

چند وقت پیش با راه اندازی سرویس پلی استیشن پلاس در آسیا لیست اولیه آثار این سرویس در بعضی از کشورها معین شد. با وجود اینکه لیست بازی های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 توجه های بسیاری را به خود جلب کرد اما لیست بازی های کلاسیک که به نظر می رسید یکی از تمرکزهای سونی قبل از راه اندازی این سرویس بود، نتوانست انتظارات اولیه را برآورده کند و بعضی ها را حداقل با این لیست اولیه ناامید کرد. با این حال، با توجه به بعضی از شواهد به نظر می رسد همچنان می توان به آینده بازی هایی کلاسیکی که برای این سرویس خواهند آورد، امید داشت.

اگر در کنسول پلی استیشن 5 یک حساب کاربری در پلی استیشن نتورک (PSN) آسیا داشته باشید و وارد آن شوید، می توانید با وارد شدن به بخش کتابخانه بازی (Game Library) و ورود به بخش پلی استیشن پلاس این بنر تبلیغاتی را ببینید. چندین کاربر مختلف هم در توییتر تأیید نموده اند که این بنر را مشاهده نموده اند.

با این حال، نکته اصلی اینجاست علیرغم اینکه رجینا از این بازی در بنر تبلیغاتی پلی استیشن پلاس نو دیده می گردد، بازی Dino Crisis در لیست بازی های فعلی این سرویس حضور ندارد که این در نوع خود تعجب آور است. شاید سونی میخواهد این بازی و بعضی از بازی های کلاسیک دیگر را زمانی که سرویس پلی استیشن پلاس در دیگر نقاط راه اندازی شدند، در دسترس مخاطبان قرار دهد.

اگر Dino Crisis برای این سرویس عرضه گردد و همانند بعضی از دیگر بازی های کلاسیک این سرویس از قابلیت تروفی هم پشتیبانی کند، می تواند بسیاری از هواداران این بازی قدیمی کپکام که مدت هاست به فراموشی سپرده شده را به وجد آورد.

سرویس پلی استیشن پلاس نو در تاریخ 12 خرداد (2 ژوئن) در ژاپن، 23 خرداد (13 ژوئن) در آمریکا و 2 تیر (23 ژوئن) در اروپا، و سایر نقاط راه اندازی خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "داینو کرایسیس احتمالا یکی از بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داینو کرایسیس احتمالا یکی از بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید