دامنه فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان توسعه می یابد

به گزارش زمین جهانی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: دامنه فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بیشتر می گردد.

دامنه فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار استان های زمین جهانی، رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به برنامه ریزی این معاونت برای ارتقای فعالیت دفتر مشاوره دانشجویان، گفت: برنامه ریزی ما این است که دامنه فعالیت های این دفتر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای تعامل بیشتر با دانشجویان بیشتر گردد.

علی نوروزی گفت: با استفاده از فضای مجازی امکان ارائه آموزش های مورد احتیاج در حوزه سلامت روان دانشجویان را خواهیم داشت. موضوعاتی مانند ارتقای سطح کیفیت زندگی، بهبود شرایط تحصیلی و ... در این فضا به ارائه می گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: از دیگر برنامه های ما برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های این دفتر، افزایش خطوط ارتباط تلفنی برای پیگیری های تلفنی مسائل دانشجویان است. می توانیم از این طریق بر بهبود شرایط تحصیلی دانشجویان به ویژه دانشجویان مشروطی نظارت بیشتری داشته باشیم یا مصاحبه های تشخیصی و بالینی دانشجویان نوورود را به وسیله ارتباط تلفنی انجام دهیم.

وی با اشاره به ضرورت آموزش اساتید در ارتباط با دانشجویان گفت: برگزاری دوره های آموزشی اجباری ویژه استادان دانشگاه برای شناخت بهتر شرایط روان شناختی دانشجویان از دیگر برنامه های ما برای دفتر مشاوره دانشگاه است.

علی نوروزی اعلام کرد: تعداد مددکاران در خوابگاه های دانشجویی را افزایش می دهیم تا دسترسی دانشجویان به مشاور در محیط خوابگاه راحتتر گردد و درصورت احتیاج مداخله های لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دامنه فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامنه فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید