ثبت رکورد فراوری شش ماهه چدن مذاب در ذوب آهن اصفهان

به گزارش زمین جهانی، به همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان رکورد فراوری شش ماهه چدن مذاب با فراوری یک میلیون و 494 هزار و 270 تن به ثبت رسید.

ثبت رکورد فراوری شش ماهه چدن مذاب در ذوب آهن اصفهان

مدیر بخش کوره بلند ذوب آهن اصفهان گفت: با وجود همه کمبود ها به ویژه زغال داخلی، بعضاً کک خارجی و سنگ آهن درشت دانه، در شش ماهه اول امسال فراوری یک میلیون و 494 هزار و 270 تن چدن مذاب با تلاش و تلاش کادر های مختلف سرپرستی، مهندسی، فورمن ها، تکنسین ها، کارگران و بعلاوه همکاری بخش های مختلف کارخانه رقم خورد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و 355 هزار و 768 تن فراوری شد، 10 درصد افزایش را نشان می دهد.

کاهش 35 کیلوگرمی کک خشک مصرفی و پیشی گرفتن از برنامه فراوری

همایون صمیمی اضافه نمود: در سال گذشته کک خشک مصرفی به ازای یک تن چدن فراوریی 551 و هفت دهم کیلوگرم بود که در شش ماهه اول امسال به 517 کیلوگرم رسیده است یعنی حدود 35 کیلوگرم به ازای هر تن چدن فراوریی مصرف کک کاهش یافته است و در شش ماهه اول امسال، دو درصد از برنامه فراوری جلو هستیم.

مدیر بخش کوره بلند ذوب آهن اصفهان توضیح داد: در کنار این افزایش فراوری، تعمیرات جاری و بعلاوه تعمیرات مهم تعویض نوار نقاله cc 3 در توقف 44 ساعته کوره بلند شماره 3 و تعمیرات اساسی کارگاه دانه بندی سرباره با همدلی بسیار خوب همه مدیریت های معاونت بهره برداری و دیگر معاونت ها انجام پذیرفت.

زمین جهانی اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت رکورد فراوری شش ماهه چدن مذاب در ذوب آهن اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد فراوری شش ماهه چدن مذاب در ذوب آهن اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید