اولین شکست تیم ملی والیبال زنان در آسیا

به گزارش زمین جهانی، تیم ملی والیبال ایران در سومین روز مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا مقابل تیم ویتنام شکست خورد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

اولین شکست تیم ملی والیبال زنان در آسیا

به گزارش زمین جهانی، سومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا امروز (سه شنبه یکم شهریور) با چهار ملاقات پیگیری می گردد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین مسابقه امروز به مصاف ویتنام رفت و سه بر صفر با امتیازهای (25بر 17)، (25 بر 14) و (25 بر 11) مغلوب حریف شد.

ترکیب تیم ملی ایران در ملاقات با ویتنام را مهسا کدخدا، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، ترکیب تیم ملی ایران در ملاقات با ویتنام را مهسا کدخدا، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، پوران زارع، مائده برهانی، محدثه مشتاقی، تهمینه درگزنی تشکیل دادند.

والیبالیست های ویتنام در این ملاقات سعی کردند با سرویس های هدفمند خود دریافت ایران را متزلزل نمایند و با وجود آغاز خوبی که ملی پوشان کشورمان داشتند، اما امتیازات برتر را به نام خود ثبت نمایند.

تیم ایران امروز در شرایطی به مصاف تیم ویتنام رفت که حریفش در دو بازی گذشته یک برد و یک باخت را به دست آورده بود و جایگاه دوم جدول رده بندی گروه A را به خود اختصاص داده بود.

شاگردان الساندرا کمپدلی بعد از برد کره جنوبی در این ملاقات با انگیزه بالاتری مقابل رقیب ظاهر شدند اما تجربه ویتنامی ها در این ملاقات باعث شد تا در مواقع حساس برترین تصمیم را برای امتیازآوری بگیرند.

تیم ملی زنان ایران به رغم این شکست همچنان با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه الف واقع شده است.

زینب حقی داور اعزامی ایران امروز به عنوان داور اول، ملاقات تیم های استرالیا و چین تایپه را سوت زد و تایپه سه بر دو حریف خود را شکست داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین شکست تیم ملی والیبال زنان در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شکست تیم ملی والیبال زنان در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید