تقویت مو با این ماسک های بی نظیر و خانگی

به گزارش زمین جهانی، حنا از قرن ها پیش برای رشد مو و تقویت آن و بعلاوه رنگ کردن طبیعی مو مورد استفاده قرار می گرفته است.

تقویت مو با این ماسک های بی نظیر و خانگی

به یاد داشته باشید که حنا خواص بی نظیری برای پوست و مو دارد که شما می توانید به راحتی با استفاده از آن به تقویت موها و پوست خود بپردازید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با معرفی چند ماسک خانگی بی نظیر با حنا برای رشد مو، به شما یاری کنیم تا در مدت کوتاه تری موهای شما بلند گردد و بعلاوه با تقویت آن ها به یاری حنا بتوانید ظاهر مجذوب کننده تری را برای خود ایجاد کنید. در این مطلب از زمین جهانی به موضوع تقویت مو با این ماسک حنا می پردازیم.

تقویت مو با این ماسک حنا

ماسک حنا و شنبلیله

ترکیب حنا و شنبلیله علاوه بر این که باعث رشد موهای سر شما می گردد و رشد آن ها را تسریع می نماید به کنترل ریزش مو هم یاری می نماید. شنبلیله حاوی اندازه بسیار بالایی از انواع آنتی اکسیدان و ویتامین های گروه B است که به داشتن موهای سالم یاری می نماید.

مواد مورد احتیاج برای تهیه ماسک حنا و شنبلیله

  • پودر حنا 2 قاشق غذاخوری
  • آب شنبلیله یک فنجان

طرز تهیه ماسک حنا و شنبلیله

برای تهیه ماسک حنا و شنبلیله جهت افزایش رشد مو، پودر حنا و آب شنبلیله را با همدیگر به خوبی ترکیب می کنیم. ترکیب به دست آمده که به حالت خمیری شکل است را روی موهای خود قرار می دهیم و بعد از 2 تا 3 ساعت موهای خود را به خوبی با آب شستشو می دهیم. استفاده از این ماسک به طور منظم به رشد سریع موهای شما یاری خواهد نمود. اگر از موخوره رنج می برید حتما به مطلب موخوره را با این 3 روغن از بین ببرید مراجعه کنید.

ماسک حنا و آبلیمو به همراه پودر قهوه

ماسک حنا و آبلیمو که دارای اندازهی پودر قهوه در ترکیب خود است، یکی از انواع ماسک های مو با ترکیب حنا است که می تواند، رنگ های خاکستری موهای شما را به خوبی پوشش دهد. بعلاوه ماست تاثیر بسیار زیادی در رشد موهای شما خواهد داشت و اگر دوست دارید به یاری یک رنگ موی طبیعی باعث تسریع رشد موهای خود شوید و آن ها را تقویت کنید از این ماسک بهره ببرید.

مواد لازم جهت تهیه ماسک حنا و آبلیمو به همراه پودر قهوه

  • پودر حنا دو قاشق غذاخوری
  • پودر قهوه یک قاشق غذاخوری
  • آبلیمو یک قاشق چایخوری
  • تخم مرغ یک عدد

طرز تهیه ماسک حنا و آبلیمو به همراه پودر قهوه

پودر حنا و پودر قهوه به همراه اندازهی آب به خوبی با همدیگر مخلوط کنید در نظر داشته باشید که این ترکیب نباید حالت خیلی غلیظی داشته باشد زیرا ممکن است استفاده از آن روی تمام قسمت های مو سخت باشد. اجازه دهید ترکیب به مدت 24 ساعت استراحت کند، بعد از آن تخم مرغ و آبلیمو را به آن اضافه کنید. مخلوط به دست آمده را روی موهای خود بمالید. ضروری است ترکیب به دست آمده دو تا سه ساعت روی موهای شما باقی بماند بعد از آن با آب ولرم موهای خود را شست وشو کنید. در نظر داشته باشید بعد از آبکشی موها از شامپو استفاده نکنید، زیرا باعث از بین رفتن رنگ موها خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی زمین جهانی مطلب کرم مرطوب کننده را در خانه بسازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "تقویت مو با این ماسک های بی نظیر و خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت مو با این ماسک های بی نظیر و خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید