به دنبال طلای المپیک در مرغداری

به گزارش زمین جهانی، فرانک استابلر قهرمان آلمانی کشتی فرنگی دنیا، تمرینات آماده سازی خود را در مرغداری پدربزرگش انجام می دهد تا از فرایند آمادگی برای حضور قدرتمند در المپیک عقب نماند.

به دنبال طلای المپیک در مرغداری

به گزارش زمین جهانی، فرانک استابلر که 3 مدال طلا و 2 مدال برنز دنیا را در کارنامه خود دارد، بزرگترین آرزوی خود را کسب مدال در بازی های المپیک توکیو می داند.

این کشتی گیر آلمانی هم اکنون تمرینات خود را به صورت شخصی و با پهن کردن تشک کشتی، در مرغداری پدربزرگش انجام می دهد و در بیشتر مواقع از آدمک به عنوان حریف تمرینی استفاده می نماید.

دارنده 3 طلای دنیا با اشاره به تمرینات انفرادی به دلیل شیوع کرونا گفت: ویروس کرونا برای ورزشکاران محدودیت هایی را ایجاد نموده و این محدودیت ها برای ورزش هایی مثل کشتی که تماس فیزیکی در آن زیاد است بیش از رشته های دیگر است . به احتمال زیاد آخرین ورزش هایی خواهیم بود که پس از کرونا می توانیم به حالت عادی برگردیم.

استابلر که 31 سال سن دارد اضافه نمود: نمی خواهم زیاد گلایه کنم اما درهای سالن های تمرینی ما در آلمان ماه هاست که بسته شده است. بزرگترین آرزوی من کسب مدال در المپیک توکیو در سال آینده است و به همین دلیل آرزو می کنم که بتوانم به فرایند عادی تمرینات خود بازگردم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر رشته هایی همچون فوتبال و بسکتبال بدون تماشاگر در آلمان برگزار می گردد اما احتمال بازگشایی تمرینات و مسابقات رشته هایی مانند کشتی، بوکس، جودو، کاراته و ... دور از انتظار است، چراکه خطر ابتلا به این ویروس کرونا در این ورزش ها بالاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به دنبال طلای المپیک در مرغداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال طلای المپیک در مرغداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید