تایید فسخ قرارداد با کولاکوویچ، با هیچ گزینه ای مذاکره نکرده ایم

به گزارش زمین جهانی، در اطلاعیه فدراسیون والیبال پیرامون فسخ قرارداد با ایگور کولاکوویچ و احتمال مذاکره با گزینه های جانشینی وی آمده است: در پی شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات و فعالیت رشته های ورزشی از جمله بازی های المپیک، لیگ ملت های والیبال و رقابت های قهرمانی آسیا، فدراسیون والیبال با سرمربی تیم ملی برای توقف همکاری دو طرفه، به توافق رسید. پس از این توافق، شایعات و برآورد های مختلفی در خصوص انتخاب سرمربی و کادر فنی جدید تیم ملی والیبال، در فضای مجازی و برخی رسانه ها مطرح شد.

تایید فسخ قرارداد با کولاکوویچ، با هیچ گزینه ای مذاکره نکرده ایم

بر اساس این گزارش، فدراسیون والیبال تاکید می کند که تا به امروز با هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی و یا ایجنت ها، در خصوص جذب مربی خارجی و یا داخلی، مذاکره و مکاتبه ای نداشته است و با توجه به تعویق تمامی مسابقات و وجود فرصت مناسب، این موضوع با بررسی های کارشناسی در آینده از سوی مدیران فدراسیون صورت خواهد پذیرفت.

لذا در صورت طرح موضوعات شائبه برانگیز از سوی هر شخص حقیقی و یا حقوقی و ادعای مذاکره یا مکاتبه به نمایندگی از فدراسیون با مربیان خارجی و یا داخلی، فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران از مجاری حقوقی و قضائی، این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

فدراسیون والیبال در ادوار گذشته نیز همواره خود راساً نسبت به جذب کادر فنی اقدام کرده است و در این شرایط خاص نیز بر اساس منافع ملی به گونه ای که موجبات ارتقای سطح کیفی تیم ملی کشورمان فراهم گردد، اقدام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تایید فسخ قرارداد با کولاکوویچ، با هیچ گزینه ای مذاکره نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید فسخ قرارداد با کولاکوویچ، با هیچ گزینه ای مذاکره نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید