بایدن برای حضور در دور دوم مناظره با ترامپ شرط مشخص کرد

به گزارش زمین جهانی، تهران (پانا) - نامزد دموکرات.ها در انتخابات 2020 آمریکا خاطرنشان کرد که وی برای حضور در دور دوم مناظره انتخاباتی با رییس جمهوری آمریکا آماده است به شرطی که کارشناسان بهداشت ایمن بودن این مناظره را تایید نمایند.

بایدن برای حضور در دور دوم مناظره با ترامپ شرط مشخص کرد

به گزارش رویترز، جو بایدن که جواب آزمایش کرونا وی منفی اعلام شده در جمع زمین جهانی در ایالت دلاور گفت: حاضر به حضور در دور دوم مناظره هستم اما باید کارشناسان بهداشت ایمن بودن برگزاری این مراسم را تایید نمایند.

وی اضافه کرد: اگر کارشناسان بهداشت بگویند که نحوه برگزاری و حفظ فاصله اجتماعی ایمن است، پس فکر می کنم خوب است. من هر کاری را که متخصصان می گویند انجام می دهم.

بعد از اعلام شدن ابتلای ترامپ به ویروس کرونا در یازدهم مهرماه هم اکنون وی به مدت چهار روز است که در بیمارستان والتر رید بستری است.

مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید به شبکه ان بی سی گفت که تصمیم در خصوص ترخیص رییس جمهوری امروز (دوشنبه به وقت محلی) گرفته می گردد.

به گفته رئیس کارکنان کاخ سفید، پزشکان رییس جمهوری امروز یک ارزیابی انجام خواهند داد و سپس ترامپ با مشورت پزشکان تصمیم در خصوص ترخیص از بیمارستان را اتخاذ می نماید.

به گفته کارشناسان بهداشت حتی اگر ترامپ روز دوشنبه از بیمارستان مرخص گردد، مراحل درمان وی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، دومین دور مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ قرار است در شهر میامی ایالت فلوریدا در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) برگزار گردد.

علاوه بر مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا قرار است چهارشنبه این هفته مناظره میان مایک پنس معاون ترامپ و کاملا هریس معاون بایدن در انتخابات برگزار گردد.

جواب آزمایش کرونا پنس و هریس تا کنون منفی بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بایدن برای حضور در دور دوم مناظره با ترامپ شرط مشخص کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن برای حضور در دور دوم مناظره با ترامپ شرط مشخص کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید