بارش باران در بیشتر منطقه ها کشور؛ دمای هوا تا 12 درجه کاهش می یابد

به گزارش زمین جهانی، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور با اعلام اینکه بارش باران در نقاط مختلف کشور ادامه دارد از کاهش دمای هوا تا 12 درجه سانتیگراد اطلاع داد.

بارش باران در بیشتر منطقه ها کشور؛ دمای هوا تا 12 درجه کاهش می یابد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز(25 آبان ماه) درشمال آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل شمالی، خراسان شمالی و خراسان رضوی بعلاوه در شرق کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، چهار محال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می گردد بعلاوه در خوزستان، بوشهر، فارس و دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

بارش در استان های جنوبی با رعد و برق همراه خواهد بود و در منطقه ها مرتفع و سردسیر به صورت برف پیش بینی می گردد. شدت بارش در این روز در استان های گیلان و مازندران و دریای خزر مواج خواهد بود.

روز چهارشنبه (26 آبان ماه) بارش در نوار شمالی کاهش می یابد. بارش در لرستان، جنوب مرکزی، شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان ادامه دارد و در شمال فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و وزش باد انتظار می رود.

روز پنجشنبه (27 آبان ماه) بارش در شرق فارس، کرمان، هرمزگان، غرب یزد و آدینه (28 آبان ماه) در ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد انتظار می رود. شنبه (29 آبان ماه) در ارتفاعات جنوب غرب و غرب کشور بارش پراکنده رخ می دهد و در سایر منطقه ها جوی پایدار حاکم خواهد بود.

طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور دما به طور میانگین بین 6 تا 12 درجه کاهش می یابد. سه شنبه (25 آبان ماه) در شمال شرق و چهارشنبه و پنجشنبه (26 و 27 آبان ماه) در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد. روزهای پنجشنبه و آدینه (27 و 28 آبان ماه) در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دوباره با افزایش غلظت آلاینده ها روبرو هستیم.

آسمان تهران فردا (26 آبان ماه) ابری و وزش باد با احتمال رگبار برف و در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (27 آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی با احتمال وزش باد با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی امروز و فردا (25 و 26 آبان ماه) بندرعباس با دمای 30 و 29 درجه سانتیگراد گرم ترین و اراک با دمای 1 و 4 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بارش باران در بیشتر منطقه ها کشور؛ دمای هوا تا 12 درجه کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در بیشتر منطقه ها کشور؛ دمای هوا تا 12 درجه کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید