اقدام نو پرسپولیس برای خرید مهاجم فولاد

به گزارش زمین جهانی، با توجه به شروط اخیر یحیی گل محمدی، مدیرعامل نو باشگاه پرسپولیس خودش دست به کار شده است تا لوسیانو پریرا (ملقب به شیمبا) را درنیم فصل به تهران بیاورد اما... حمیدرضا گرشاسبی در این تماس تلفنی باردیگر خواسته قبلی باشگاه فولاد خوزستان و درخواست جواد نکونام را تکرار نموده است. باشگاه فولاد خوزستان و مدیرعامل آن حمیدرضا گرشاسبی نامه ای به باشگاه پرسپولیس زده و خواستار جذب دو بازیکن این تیم شده اند.

اقدام نو پرسپولیس برای خرید مهاجم فولاد

فولادی ها در این نامه از باشگاه پرسپولیس خواسته اند که مهدی شیری و سعید آقایی را در جابجایی زمستانی به این تیم بدهند! ظاهرا مذاکراتی هم با خود مهدی شیری و سعید آقایی مدافعان راست و چپ پرسپولیس انجام داده اند، اما این دو بازیکن گفته اند با پرسپولیس قرارداد دارند و باید با باشگاه مکاتبه گردد. گویا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این با یحیی گل محمدی جلسه مفصل و 4 ساعتی داشت و می دانست نظر سرمربی پرسپولیس درخصوص جدایی احتمالی شاگردانش چیست به این درخواست جواب منفی داده است. یحیی گل محمدی که به قول خودش همین الان هم با کمبود بازیکن روبرو است و اصلا و ابدا موافق جدایی دو مدافع اصلی خود نیست.

از آن گذشته هیچ یک از سه بازیکن مورد نظر تمایلی به جدایی از پرسپولیس و بازی در شهر اهواز و تیم فولاد خوزستان ندارند. رضا اسدی که قرارداد نسبتا سنگینی با پرسپولیس دارد و حتی اگر تا خاتمه لیگ بیست و یکم هم برای این تیم بازی نکند باز پولش را خواهد گرفت. مهدی شیری هم در 90 درصد از بازی های نیم فصل اول فیکس بوده و عقل سلیم حکم می نماید در پرسپولیس بماند تا شانس خود را برای دعوت احتمالی به تیم ملی یا سفر به جام جهانی افزایش دهد. بعلاوه سعید آقایی نیز چند هفته ای می گردد جایگاه ثابت خود در سمت چپ خط دفاع پرسپولیس را پیدا نموده است. او که سابقه بازی در سپاهان اصفهان و تراکتورتبریز را هم درکارنامه دارد دلیلی برای خودش نمی بیند که ترکیب اصلی پرسپولیس را به هر قیمتی رها کند؛ بنابراین مکالمه تلفنی رضا درویش و حمیدرضا گرشاسبی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و فولاد خوزستان بدون هیچ نتیجه ای به خاتمه رسید!

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "اقدام نو پرسپولیس برای خرید مهاجم فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام نو پرسپولیس برای خرید مهاجم فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید