ابتلای روزانه به کرونا در دنیا رکورد زد ، کدام کشور رتبه نخست ابتلای روزانه به کوویدـ19 را دارد؟

به گزارش زمین جهانی، طبق گزارش سازمان دنیای بهداشت (WHO) برای بار دوم در دنیا بالاترین رقم شناساییِ موارد جدید ابتلا به بیماری کوویدـ19 در یک روز ثبت شد.

ابتلای روزانه به کرونا در دنیا رکورد زد ، کدام کشور رتبه نخست ابتلای روزانه به کوویدـ19 را دارد؟

به گزارش زمین جهانی آنلاین، ایسنا به نقل از رویترز نوشت: سازمان دنیای بهداشت (WHO) در گزارشی اعلام نموده است برای بار دوم در دنیا بالاترین رکورد موارد جدید ابتلا به بیماری کوویدـ19 طی یک روز ثبت شد به گونه ای که ظرف 24 ساعت 307 هزار و 930 مورد شناسایی شده است.

رکورد پیشین ثبت شده توسط سازمان دنیای بهداشت از تعداد مبتلایان روزانه این بیماری مربوط به ششم ماه سپتامبر بوده که 306 هزار و 857 مورد جدید شناسایی شدند.

طبق اعلام سایت اطلاع رسانیِ این سازمان، بیشترین افزایش آمار مبتلایان مربوط به 3 کشور هند، ایالات متحده و برزیل بوده است.

در هند 94 هزار و 372 مورد جدید ابتلا شناسایی شد و پس از آن ایالات متحده با 45 هزار و 523 مورد و برزیل با 43 هزار و 718 مورد جدید در رتبه دوم و سوم جای گرفتند.

همچنین دو کشور ایالات متحده و هند بیش از 1000 مورد جدید فوتی را گزارش کردند و برزیل فوت 874 نفر از مبتلایان به کوویدـ19 را در مدت 24 ساعت خاطرنشان کرد.

در حال حاضر هند از نظر آمار روزانه مبتلایان به بیماری کوویدـ19 در رتبه نخست دنیا واقع شده است و هفته گذشته با ثبت 97 هزار و 570 مورد جدید طی یک روز رکورد دنیای را از آن خود کرد.

همچنین طبق آنالیز ها، موارد ابتلا به این بیماری در 58 کشور از جمله آرژانتین، اندونزی، مراکش، اسپانیا و اوکراین رو به افزایش است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ابتلای روزانه به کرونا در دنیا رکورد زد ، کدام کشور رتبه نخست ابتلای روزانه به کوویدـ19 را دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای روزانه به کرونا در دنیا رکورد زد ، کدام کشور رتبه نخست ابتلای روزانه به کوویدـ19 را دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید